/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flash Player virker ikke
Fra : romedy
Vist : 421 gange
60 point
Dato : 12-08-06 14:12

Jeg har i et godt stykke tid været enormt irriteret over, at min Macromedia Flash Player ikke virker. Det gør f.eks., at jeg ikke kan se film på YouTube, besøge tivoli.dk og tjekke hvem der spiller næste fredag (da deres side er lavet i flash) og andre livsnødvendigheder.

Men jeg har installeret Flash Player’en op til flere gange, men stadig siger diverse sider, at jeg ikke har det.
Jeg bruger Avant Browser, og det har ikke været et problem før, og jeg har JavaScripts slået til.

Er der nogen, der har en idé om, hvad der kunne være galt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 14:21

Har du hentet nyeste version efter at Macromedia har skiftet hænder og er bleven opkøbt af Adobe?

http://www.adobe.com/dk/ (...det er 'Get Flashplayer' det handler om.)

Det kunne være inkonsistens i din registreringsdatabase efter alle de mange 'forgæves' forsøg?

..så hent/installer/kør : http://www.tucows.com/preview/355220?_mid=000001279

..efter en scanning vælger du ud for punktet: Safe to delete... klik Show details og i vinduet klikker du i øverste menu: Delete

Ps. Avant er blot en 'skal' oven på 'motoren' til Internet Explorer. (De bruger samme kernekode, men brugergrænsefladen er ændret), så det er næppe Avant som laver knuder, men IE

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : romedy

Dato : 12-08-06 14:32

Tak for foreslaget men det hjalp ikke så meget...

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 12-08-06 18:18

Jeg har samme problem, og mange andre jeg kender har det også. Har opgivet det. Iøvrigt er Adobes side som sædvanligt helt håbløs. Jeg (og andre) får stadigvæk en masse fejlmeldinger, og IE crash, på den

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 19:27

Dette er ikke en anbefaling, men et foreslag:

Prøv IE7 Beta 3 ...den bruger jeg og jeg har ingen problemer med flash

http://www.microsoft.com/windows/ie/default.mspx

</MOLOKYLE>