/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Vi søger personale....
Fra : Tooncompany
Vist : 665 gange
100 point
Dato : 12-08-06 12:21

Har du lyst til at arbejde med glade mennesker, sælge oplevelser og gode produkter…

Til pølsevognen ”FætterGuf” på Nørrebro samt en ny vogn i glostrup området - søger vi en engageret moden M/K.

Du skal være hurtig, engageret i dit arbejde, ærlig, udadvendt og have overblik. Har du dét, er vi parate til at give dig en sjov arbejdsplads, hvor du ud over at møde mange mennesker, også kan give arbejdspladsen dit eget personlige præg.

Der skal være plads til snak og sjov, men når der er travlt skal der arbejdes hurtigt...

I pølsevognen kommer der mange slags mennesker, og du skal være parat til at betjene dem alle. Har du mod på at lære alle FætterGuf`s specialiteter, så ring på nedenstående nr. og lav en aftale.

I vores hverdag handler det om at sælge oplevelser.
Vi er et team, der er fyldt med humor, men vi er samtidig fuldt engageret i det vi laver – Vi vil gøre en forskel, både for vores kunder og medarbejdere!

Vi lover, at det aldrig er kedeligt sammen med os……
Læs mere om os på www.festvognen.dk

Er du interesseret så send en mail til os på regnskab@festvognen.dk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-06 12:59

Lyder sjovt og spændende, jeg har erfaring i faget. Men nu bor jeg lidt for langt væk.
Men jeg kan anbefale jobbet der er ikke én kedelig dag.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 15-08-06 22:52

Er det noget man kan leve af, eller er det et deltidsjob?

Kommentar
Fra : AH-JB

Dato : 30-11-06 23:45

Hehe .. tror ikk at der er nogen der har lyst til det...

men held og lykke

:)