/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Bærbar Computer????
Fra : Sara_K
Vist : 508 gange
20 point
Dato : 23-12-02 18:35

Jeg går og skal til at købe en bærbar computer. Jeg skal ikke bruge den til noget specifikt, men den skal kunne lidt af hvert. Hvilket mærke skal jeg vælge?

Accepteret svar
Fra : SpookiePower

Modtaget 30 point
Dato : 23-12-02 19:54

Jeg har købt en Dell bærbar på www.dell.dk Jeg har en Inspiron 4100 som kostede ca 13000 kr, og som jeg er yderst tilfreds med.
jeg spiller lidt på den, ser lidt film men bruger den for det meste til skolebrug.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 24-12-02 01:20

Jeg vil koge det ned til et spørgsmål om pris. Jo dyrer, des mere får man i den. ( kan du nøjes med den billigste ? eller må man sammenligne hvad man ellers får for det ekstra kroner.)

Med købeloven idag har du 2 års garanti. Det sker ikke ofte, men uanset mærke har jeg hørt om opstået problemer. Så er det bare at "punke" forhandleren om en ny!

Anbefaler at det har DVD Drev (kan også læse CD'er), og den har et TV-out stik på dens grafikkort så du kan se film på dit fjernsyn.

Meget vigtigt ved valg af bærebar et pegeanordningen. Selv fortrækker jeg "TouchPad" (lille firkantet flade man styre musen med ved at føre fingeren over pladen. Fordelen er át den reagere på finger "tap" som var det museklick) Man kan også få "rottepik" ( en lille ru knop midt på tasterturet, men så skal man bruge klick knapperne under tasterturet for museklik) Langt de fleste bærebare kan tilsluttes en almindelig mus.

Har selv haft en række forskellige af IBM (ingen klager herfra)

På forhånd tillykke med din nye bærebar og en rigtig god jul.
mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-12-02 03:38

Hej Sara

Her finder du en virkelig god side om køb af bærbar computer:
http://www.dailyrush.dk/counter-strike/features/guides/304/

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : minmads

Dato : 13-12-05 22:06

jeg siger mange tak for oplysningen det vil åbenbart sige det svare sig ikke at købe brugte kram
tak for oplysningen til spookir power