/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Støv bag skærm coveret på W800
Fra : sCover
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 12-08-06 01:28

Jeg er begyndt at få en del støv under mit skærm coverog det er begyndt at irrerter mig en helt del og jeg vil gerne havde det fjernet, men hvordan gør jeg det, den eneste måde jeg kan komme i tanke på er at få den sendt til reperation eller ligne for at få det fjernet, er der andre måde som gør det selv eller ligne eller måske nogen steder de gør det billigt?

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-08-06 09:27

Ja den skal skilles ad og have en omgang rengøring. Hvis du er lidt tålmodig og fingernem kan du selv klare det. Jeg plejer selv at ordne sådanne ting

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 12-08-06 13:17

Okay det er bare jeg er bange for at ødeløgge den hvis jeg skiller den ad

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-08-06 20:05

Det er også ret svært derfor tager det også tid. Og koster

Kommentar
Fra : Jrod

Dato : 13-08-06 18:12

Nu er jeg ikke lige med på hvad det er der er er støv bag, (ja en skærm, men på hvad) Men ta og gå ned til en mobil forhandler, (ikke Telebutikken der får du ikke noget gratis). Men ved at der er noget der heder Telecare som både sælger og laver mobiltelefoner. Find et tidspunkt hvor de måske ikke lige har så travlt og gå ind og få dem til at forklare dig hvordan du åbner den så du kan komme ind bag skærmen og gøre den rent, og så kan du nok selv finde ud af det. Hvis de er i godt humør den dag så gør han det sgu nok lige for dig på et par minutter og det skal da nok ikke koste dig noget.

Ved der ligger Telecare i Århus (de er vildt flinke) Og så os i ålborg. Nu ved jeg ikke lige hvor du bor men der ligger da os flere rundt omkring i landet.

Mvh Glen.

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 14-08-06 15:41

Tjaaa man for jo både besked dem der har prøvet det og fra dem der tror de véd

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 16-08-06 17:01

Er der noge der kan give et linkt eller ligne så jeg kan se hvordan og hvorledes?

Kommentar
Fra : sCover

Dato : 16-08-06 17:01

Er der noge der kan give et linkt eller ligne så jeg kan se hvordan og hvorledes den skilles ad?

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-06 19:17

http://forums.se-nse.net/index.php?showtopic=1195 Du kan se det hele dpå disse sider

Godkendelse af svar
Fra : sCover

Dato : 18-08-06 22:11

Tak for svaret bja2.

Og tak til jer andre for jeres omærksomhed og tid til at besvare mit spørgsmål

Mvh.

Mads