/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
nogen der kender det her ??
Fra : mallorca
Vist : 1492 gange
100 point
Dato : 11-08-06 23:26

Er der nogen der ved om det er fup det her og hvis det er kan man saa ikke goere noget for at faa dem ned med snuden andet end bare at slette de mails der kommer !!!!

THE LOTTERY COORDINATOR,
NATIONAL LOTTERY UNITED KINGDOM.
1 BRIDGE STREET,
STAINES, lONDON TW18 4TP
UNITED KINGDOM
Dear Second Quater Winner,

RE: WINNING NOTICE: SECOND QUARTER WINNER
------------------------------------------
--------------------------------------------
On behalf of National Lottery UK, Computer Ballot Department, we are
pleased to notify/announce you winner, your email emerged in the
ticketless internet/computer Ballot Draws. Your email address was randomly
selected from a batch of 100,000 email addresses from around the world
under our free promotional draws. Consequently, you have therefore been
approved for a total pay out of £950,000 Pounds (Nine Hundred and
Fifty Thousand Pounds only). The following particulars
are attached to your lotto payment order:

(
Your fund is now insured in your name and deposited with CROWN AGENT
FINANCIAL SERVICE INC. In your best interest and also to avoid mix up
of
numbers and names of any kind, we advice that you keep the entire
details of your award strictly private until the processing/verification
has been done by the finance security company and funds remitted to
your account. This is part of our security protocol to avoid double
claimant to a prize.

Please contact your claims agent (CROWN AGENT FINANCIAL SERVICE INC.)
immediately by email/phone, to begin your claims process, Claims agent
contact immediately below:

Mr. Frank Moore
Crown Agent Financial Service inc.
Tel: +44-702-402-6793
Email: crown_gnt@yahoo.co.uk

Once again on behalf of the entire management, CONGRATULATIONS!!!

Yours faithfully,
MR.ANDREW STEVEN
THE LOTTERY COORDINATOR
NATIONAL LOTTERY UNITED KINGDOM.
1 BRIDGE STREET,
STAINES, lONDON TW18 4TP
UNITED KINGDOM

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 60 point
Dato : 11-08-06 23:35

Det er fup & fiduser.

Tilføj dem til dit spamfilter/uønske E-mails.

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-08-06 23:42

Det er SVINDEL.
Som én sagde i tv for nylig (også angående noget lignende). Man vinder ikke i lotterier, når man ikke deltager i lotterier. Så enkelt er det.
Desværre hopper nogen af og til på den. Ellers blev de jo ikke ved. Du kan sikkert ikke få dem "ned med snuden", da de sikkert er pakket ind i anonymitet.
De der reagerer bliver bedt om at indbetale beløb for at gevinsten kan udbetales.
FUP OG SVINDEL

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 11-08-06 23:43

Kendte en der fik en mail, hvor der stod han havde vundet 2.500.000 Euro
Det eneste han skulle, var at sende 2500 Euro til en i sydafrika som betaling af papirarbejde.
Han kontaktede personen og sagde, at hvis han lagde de 2500 ud for ham, ville han få 25.000 tilbage.
Men mærkeligt nok ville den sydafrikanske mand ikke lægge pengene ud for ham, da han "ikke måtte for firmaet"
Så tro ikke på de mails. Medmindre de uden videre indbetaler pengene på din konto. Og her snakker vi om en konto du har oprettet KUN til dette ene formål. og som ikke kan gå i minus...

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 11-08-06 23:45

Men prøv at tage fat i dem, og hør hvad det koster at få din "præmie"

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 11-08-06 23:48

jeg tror ogsaa det er fup men jeg har vaeret paa mange sider ang lotto i England og ogsaa lagt min mail ang nogle konkurrencer de havde derfor min tvivl

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 11-08-06 23:58

nu har de skrevet det her intet om penge endnu hmm

Dear Karina,

This is to confirm receiving your email message for claims to £950,000 Pounds (Nine Hundred and Fifty Thousand Pounds only) all necessary verification has been done and your winning information tallies with what I have here with me.

Before your contacting us, the National Lottery having contacted us to process/verify and transfer funds to the winner had before now brought a winner file to this office, which contains, winning number. The winning number in the file I have here corresponds with the Numbers you sent us. Which therefore confirms you winner and beneficiary of 950,000.00 Pounds Only.

To facilitate Processing of funds, you will be required to provide Us via email all information 1-11 listed below:

1. Reference and Int'l lottery Code Nos.
2. Your Name: (As would on Certificate)
3. Your Mailing Address:
4. Marital Status:
5. Occupation:
6. Age:
7. Sex:
8. Nationality:
9. Country of Residence:
10. Your Telephone and Fax Numbers
11 Your Account Coordinates (where funds should be
transferred)

The information 1-11 listed above are necessary for processing of your prize winning and the issuance of your winning certificates.

Information 1-11 above should be sent to this office via email . On receiving the Information above, we shall then issue and forward to you, your winners’ certificate bearing your name and the amount won (£950,000.00 (Nine Hundred and Fifty Thousand Pounds Only). With this Certificate in your possession, you shall then be required to get in touch with the Inland Revenue Board for fund approval, after which funds will be credited to your account within 48 banking hours from the very moment of our receiving the TAX CLEARANCE CERTIFICATE (T.C.C )from you.Sequel to all statements above, endeavor to provide the listed information above/fill attached form and send via Email Attachment for the immediate commencement of your claims processing.

Congratulations from members and staffs of Crown Agent Financial service Limited.

Yours faithfully,
Mr. Frank Moore
Crown Agent Financial Service
Tel;+44-702-402-6793

Note: Your personal information will not be sheared with a third party.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-08-06 00:01

Fandt en historie mage til.
Meget morsom læsning:

http://419.bittenus.com/NationalLottery/index.htm

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-08-06 00:01

Se,,,,,,,,,,,,
Lige TV avisens efterfølger,,,,,,,,finans

DU KAN PÅ INGEN MÅDE VINDE NOGET
DU IKKE HAR BETALT FOR

MEN.

er du dum nok til at betale penge for at får oveført din/e
vundne penge til, en konto.

For det første skal du betale en helvedes massse
penge, bare for at de gider snakke med dig,
og så skal de PLUDSELIGT have et LILLE FORSKUD, på
XXXXXXXXXXXXXXXXX antal .-
som godkendes,
men så dukker der andre såkaldte afgifter op

IGEN................................................................

NU IGEN::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Skriv til dem, at du gerne vil se beviser for lortet.

Har selv været turen igennem,
med et Hollandsk firma------BAKKER
de sælger blomster, PR post.

De har ingen rettigheder, til at udsende deres SÅKALDTE SPAM.

TRO IKKE PÅ NOGET,,,,,,,
DU IKKE SELV, HAR BETALT FOR

Venligt MENT
Men for fanden, hvor er der dog mange der TROR på det

PAS PÅ.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-08-06 00:12

Bille1948---------------
Hopper man på den er du sgu
DUM,,,,,,det ville være nemmere at kontakte den lokale
Ambassadør, en finde en Mailadresse, på et menneske de ikke hved hvor
bor henne.

Men jeg har da OGSÅ en konte i et andet Land,
hvor jeg har penge ståen, som ingen
kender til.

Indtil, de går ud / ind for noget der er menneskeligt.

Den Konto du henviser til, kan din Bank, til enhver tid

SIKKER IKKE GODKENDE.

Men på den......anden side

Den der intet vinder, et sted
kunne MÅSKE vinde i et andet land, der ikke kender til dig

Hvorfor tror du, at du til tider skal
aflevere EN GYLDIG MAILADRESSE.

Der er firmaer, der lever af at sælhe skidtet,,,,MAILS
til andre.

Heldigvis FORBUDT I DANMARK.

Men har været ude form disse former for spam.
Blandt andet, fra QXL, der fik forbud for det.
Men ved ikke, om de fik en BØDE for det.

MVH

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 00:24

Øeh... du har vel da ikke opgivet dette:
Citat
11 Your Account Coordinates (where funds should be transferred)

..sammen med navn, adresse, telefon osv... ?

For så har du da i hvert fald ikke længere problemer med indestående beløb på din konto
Den er for længst tømt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-08-06 00:27

Her hopper jeg fra, da det på ingen måde
er muligt, at indrive,,,,,en gevinst,
fra disse firmaér.
Håber bare, det kan være til hjælp.

Se DR Finans.

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-08-06 00:32

Hej mallorca

Jeg havde en lignende oplevelse for et års tid siden. Pludselig blinkede skærmen med "YOU ARE THE WINNER" - Jeg var deres besøgende nr. 10.000.000. Jeg klikkede ind, og fik nu besked på at henvende mig til deres koordinator i Holland. Jeg havde vundet 10 millioner US $ + cruise til Tahiti.
Efterfølgende fik jeg mail fra Holland om omgående at kontake dem. Jeg sendte istedet mine mails til Glostrup Politi, som meget hurtigt kontaktede mig, og fortalte, at det var fup og svindel. Det eneste de gik efter var følsommme oplysninger som bankkonto, kørekortnummer. Man havde reelt svært ved at fange dem, da de operede fra forskellige mobiltelefoner.

Så mit råd til dig er klart " STOP NU" - og udlever under ingen omstændigheder nogen oplysninger om dig selv, så som CPR.NR., Kørekort og bankkontonummer.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-08-06 00:32

Alene det, at du har svaret - måske på din "normale" e-mail er noget skidt. Hav altid en "skrammel-emailkonto" til sådan noget.
Molokyle lad os håbe, at mallorca ikke har opgivet noget bank-halløj.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 00:36

Jeg har prøvet at vinde i et af de lotterier.
Jeg skulle bare give dem mit kontonummer, og så ville de overføre pengene.
Jeg var ikke helt sikker på om det nu også var rigtigt, så det blev naboens kontonummer
der kom til at stå.
Min Nabo er stenrig, og det har han været lige siden.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-08-06 00:38

UPs, nogen
der gider sende mere,,,,,,,,,,,,,,,,,

Var det ikke over TLF´en den foregGAK
sidst, de havde en konto,,,,,,,
i Afrika/Cuba-----------og siden molo er på banen

Kunne jeg ikke lige FÅ DIG,"molo" til at overføre et Beløb,
for mig, De skal bare have at vide, hvem der har overført
fra HVEM, til hvad, og så mens VI er igang, gider du godt lige
oplyse, hvad KONTO,,,,,,,,Pengene skal
HÆVES/sættes ind PÅ.........

Hvem i alverden ville dog gøre dettte for LILLE mig

Tvibler på Banken

Skide mennesker

Gnat
mvh

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 12-08-06 00:38

nej nej jeg har intet oplyst til dem og vil det heller ikke men undre mig bare hvor fanden de har min mail adr fra og mit navn Undre meget!!!! er det saa let at finde en mail adr

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-08-06 00:40

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-08-06 00:47

Maiadresser en handelsvare, specielt hvis dit navn er knyttet til. Så har du på en eller anden side oplyst dit navn. Skrev du ikke at du havde været inde på nogen sider??.
I øvrigt de skyder med spredehagl. Det er meget let at sætte et edb-program til at generere starten af en mailadresse - det før snabel-a. Det efter @; tja der er jo ikke uoverskueligt mange "efternavne" (domæner).

Kommentar
Fra : steno

Dato : 12-08-06 00:57

Hej igen mallorca

Det er forbandet med det net. Du kan ikke forstå hvor de har dit navn/mail adr. fra. Såre simpelt du har måske været inde på en eller anden side og downloade noget, og har der oplyst navn, adresse, land og e-mail, og vupti du er inde i it fagre ny verden. Masser af de sider, du besøger, udveksler informationer med hinanden.
Det er helvedes svært at forholde sig til. Siden ser pæn og ordentlig ud. Du downloader måske sjove Smileys for free eller lignende, og du sidder i saksen.
Jeg blokerer daglig mellem 10 og 30 mails fra steder jeg aldrig har været inde på. Lige fra steder der vil rydde op i mine finanser til penisforlængelse.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 12-08-06 00:58

ja jeg er temlig groen paa nettet endnu -griner

men jeg laerer

maerkeligt at alt dette foerst er startet nu 3 dage efter jeg fik lavet mig en hjemmeside hmm

men mange tak for alle jeres svar

varm hilsen fra Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 01:07

Jeg får da også ind imellem email stilet til nogen af mine forskellige emailkontoer, men de skriver nu altid 'Dear Molo', og aldrig 'Dear Henrik Mortensen', da jeg ikke har knyttet mit navn til kontoerne andet hos min udbyder. Molo er noget de har sablet fra min gamle hjemmeside. At de skriver dit navn kan du hoppe op og falde ned på. Du har muligvis et eller andet sted på nettet uforvarende opgivet dette sammen med din email adresse. Evt. ved download/registrering af et gratis program eller spil? Ved tilmelding til en hjemmeside hvor du kan hente ting og sager som f.eks. Smileys eller noget?

http://1984.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-08-06 01:07

Hvis de kender dit navn, har de oplysningerne fra en side, du har været inde på og oplyst dette (som steno skriver).
Hvis du får en reklamemail (eller svindelmail), uden dit navn eller adresse eller andre private oplysninger er det som sagt bare "skud" i blinde. Prøv fx at oprette en mailadresse med bare fire bogstaver før @. Jeg vil garantere dig for, at det stort set er umuligt - uanset bogstavkombinationen. Jamen det betyder jo at alle disse mailadresser findes. Så for spammere er det bare at starte fra en ende; fx: aaaa@xxxxx.dk aaab@xxxxx.dk aaac@xxxxx.dk osv. Der er garanteret en der har denne mailadresse. Keine hexerei!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 01:08

steno -> To sjæle ...een tanke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 12-08-06 01:13

Og - Karina -glæd dig til dine første mails hvor du får tilbudt viagra og penisforlængelse.
Dét siger da lidt om, hvor personlige disse mail er.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 01:15

mallorca -> Hvis du lægger et link hér til din hjemmeside skal jeg gerne prøve at se om det evt. er den som lækker dine oplysninger

..og hvad du evt skal rette. Jeg kan et par 'fiduser'. Her er en : http://www.kandu.dk/Tip8892.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 12-08-06 01:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 01:57

www.123hjemmeside.dk holder kortene pænt tæt inde til kroppen

...men din egen svarmail: "fik din test" ...indeholder såvel dit for-, som efternavn

Meget kan læses af denne mail. Her har jeg kommenteret de personfølsomme 'ting' ud me X'er:
Citat
Return-Path: <XXXXXXXXXX@yahoo.dk>
Received: from XXXXXXXXX.mail.dk ([XXX.XXX.XXX.XXX]) by XXXXXXXXX.mail.dk (InterMail vM.6.01.06.03 201-2131-130-104-20060516) with ESMTP id <XXXXXXXXXXXX.XXXXXXX.XXXXX.mail.dk@XXXX.mail.dk> for <molo@XXX.dk>; Sat, 12 Aug 2006 01:31:03 +0200
Received: from XXXXXXX.mail.ukl.yahoo.com ([XXX.XXX.XXX.XXX]) by XXXX.mail.dk (InterMail vG.2.02.00.00 201-2161-120-101-20051020) with SMTP id <XXXXXXXXXXXXX.XXXXXXXX.XXXXX.mail.dk@XXXXX.mail.ukl.yahoo.com> for <molo@XXX.dk>; Sat, 12 Aug 2006 01:31:03 +0200
Received: (qmail 14210 invoked by uid 60001); 11 Aug 2006 23:31:00 -0000
DomainKey-Signature: a=rsa-sha1; q=dns; c=nofws; s=s1024; d=yahoo.dk; h=Message-ID:Received:Date:From:Subject:To:MIME-Version:Content-Type:Content-Transfer-Encoding; b=OVX3XBht+NgKmJ1P9gTN3VOZXhfyAONO/eX6FaNDfmv9xDPyb7c+NbA6ikUbH+RHyiTPhTMvvZHAaIJ4655eKek1yqQ2jPa1GzfbP4uKq4qKXybQ5LBw88vsOj6eHqERIYzvDIlabUWFV9FYRKxjKJpedqH35fA5B/TES8GezQI= ;
Message-ID: <XXXXXXXXXXXXXXXX.XX.XXXl@XXXXX.mail.ukl.yahoo.com>
Received: from [XXX.XXX.XXX.XXX] by XXXXXXXX.mail.ukl.yahoo.com via HTTP; Sat, 12 Aug 2006 01:31:00 CEST
Date: Sat, 12 Aug 2006 01:31:00 +0200 (CEST)
From: XXXXXX XXXXXX <XXXXXXX@yahoo.dk>
Subject: fik din test
To: molo@XXXX.dk
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative; boundary="0-384353877-1155339060=:13160"
Content-Transfer-Encoding: 8bit

Med en smule 'reverse engineering ' kan man sikkert med lidt flid og knofedt også 'knække' www.123hjemmeside.dk s kryptering:
Citat
<input type="hidden" name="__VIEWSTATE" value="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" />

...dette har jeg dog ikke mod på at kaste mig ud i ...og jeg er heller ikke sikker på det er helt lovligt, hvis jeg gjorde det alligevel. Jeg ville nok komme til at overtræde en lov eller to.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mallorca

Dato : 12-08-06 02:19

nu ved jeg hvor jeg skal passe paa og det er aabenbart ikke min hjemmeside der laver problemer
men min ejen dumhed naar jeg tilmaelder mig konkurrencer

mange tak for hjaelpen

hilsen Karina

ps molo ved du hvor man kan starte en hjemmeside uden at skulle punge ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 02:33

Det er mange muligheder, men jeg vil nu ikke anbefale nogen frem for andre. Imidlertid kan du jo selv kigge lidt her: http://www.internetplads.dk/

Jeg ville dog selv klart foretrække en betalingsside. Det koster ikke alverden, man har selv styr på domænenavnet, som bestilles hos: http://www.dk-hostmaster.dk/ , og man slipper ikke mindt for reklamer, 'smarte' sitemanager programmer mv., men jeg er nu også en purist som selv koder alt i hånden med brug af en alm. ASCII editor som f.eks. Notesblok (notepad.exe)

At jeg ikke pt. har en opdateret hjemmeside skyldes at jeg ikke rigtigt har noget budskab,k som jeg har behov for at belemre andre, endsige belaste nettet med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 02:38

Ps. Iøvrigt er der efterhånden også ret strikse regler for hvad og hvorledes man skaber infdholdet på sine sider: Begrænsninger i; serverside scripts, af tilladte filtyper (*.mp3, *.mpeg, *.zip, osv...), trafik (antal daglige besøg, antal samtidige besøgende, antal transaktioner osv.), FTP adgang, httpRequest funktioner (AJAX) mm..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-06 08:52

Jeg tror på den, har fået samme type besked og bedt dem sende penge hurtigst muligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 09:06

Teil -> ...og månen er lavet af grøn ost

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-08-06 10:35

www.web10.dk til 9 kr. om måneden er en af mulighederne.
Mail adresserne må ikke blive for store (max 10 mb) men jeg videresender bare til min gogógle mail
som kan have det hele www.google.dk tryk log ind oppe i højre side og du får mulighed for at oprette en ditnavn@gmail.com

Hos web10 skal du lige vælge om du vil bruge FrontPage (Windows udgaven)
eller php med rimelig nem mulighed for eget forum

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-08-06 12:01

Det grønne i osten styrker immunforsvaret og selvtilliden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-08-06 13:56

Teil -> Korrekt !

..men der er ingen piger som vil kysse bagefter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-08-06 19:34

e.c.
jeg kan ikke finde ud af at få en g-mail hos google. Jeg er tilmeldt med min e-mail adresse, og logger ind oppe til højre som du skriver, men der er ingen steder man kan få en g-mail derinde????
Så hvordan gør man??
amanda

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 12-08-06 19:37

google skriver:

2. Hvordan tilmelder jeg mig? Hvornår kan jeg få en Gmail-konto?

Vi tilbyder i øjeblikket kun Gmail som en del af en eksempeludgave og begrænset test. Vi har ikke oplysninger om, hvornår Gmail vil blive gjort mere bredt tilgængelig, da dette delvist afhænger af resultaterne af testen.

så det kan man altså ikke umiddelbart?

Godkendelse af svar
Fra : mallorca

Dato : 22-08-06 01:27

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : eryom

Dato : 22-08-06 09:21

Har selv lige modtaget en mail der ligner din. Var i tvivl om der var hold i den.

Det der undrede mig var at de stavede dårligere på engelsk end jeg gjorde. Men ellers brugte de internationale firmaer til at sende og modtage penge. De ville have 480 pund for at sende pengene til DK. Og de ville ikke trække den fra gevinsten.
Jeg foreslog selv at komme til England, da dette var en billigere løsning for mig. Men så ville prisen for at få pengene lige pludselig blive 4800 pund. J
eg skrev tilbage for at høre, hvorfor det vil blive så dyrt. De fik jeg ikke andet svar på end, at det var sikkerhed. Sikkerhed for hvad..... Det er da mig, der skal slæbe en kuffert fuld af penge igennem tolden

Nej, det er bestemt fup og fidus. Hold dig væk.

Men jeg tror desværre ikke man kan gøre noget ved det.

Eva