/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Harald Nyborg telt
Fra : jjn31
Vist : 3663 gange
500 point
Dato : 11-08-06 15:55

Hejsa

Er der nogen der kan hjælpe mig med opsætningsvejledningen til et Harald Nyborg telt 3x9 meter, et af de billige hvide?
Vejledningen kan sendes på mail: juulepost"snabela"yahoo.dk
Jeg ville blive enormt glad..

vh jesper

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 510 point
Dato : 11-08-06 16:12
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 16:15

Et metode vi bruger her på vejen er at vente med de nederste stænger (6) til taget er lagt på.
Så tager vi 4 mand/dame og løfter i siden og sætter benet (6) på med fod.
Den anden side gøres på samme måde.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 11-08-06 18:15

Tager af teltet skal vende opaf med himlen.
Ellers er der vel ine¨gen vejledning til opsætning af et telt.

Med venlig hilsen
hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : jjn31

Dato : 11-08-06 21:50

Tak for svaret e.c. Pinligt det havde jeg slet ikke tænkt på men her er 500 dask til dig og go weekend, tak for hjælpen..

mvh

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 22:03

Det kender jeg godt...................man kan ikke finde det er lige for næsen.