/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
E Type Afrika
Fra : IPM
Vist : 787 gange
200 point
Dato : 11-08-06 12:03

Hej
Er der en der ved hvad den kvindelige person hedder som er med i videoen med den Svenske gruppe E-Type med nummeret Africa
Hun er en af passagerne, sidder ved siden af en kendt svensk skuespiller og er i en rød kjole
Hun spørger ham: Hvad lysner du på og han svare det er Afrikansk pop.
Hun har et mega stort potentiale
Har skrevet til E – Type’s CD udgiver, men har ikke fået svar.

IPM

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-08-06 12:32

"Hun har et mega stort potentiale".....Ved ikke lige, hvad der skal lægges i det?

I hvert fald er det ikke hende, som synger kvindestemmen i E-Types numre - det er hende den mørkhårede, der kommer snigende i det røde lys, da flyet pludselig bliver omdannet til et dansegulv.
Jeg ved desværre ikke, hvem den lyshårede kvinde er, hvis det er hende, og ikke sangerinden, du vil have navnet på.
Kvinden, der sang for E-Type på hans første albums, hed Nana Hedin, men gik sine egne veje i 1998, men hun åbenbart stadig sunget kor på singlen "Africa" fra 2001. (http://www.last.fm/music/E-Type/Euro+IV+Ever)

Videoen kan ses på:
http://www.youtube.com/watch?v=vSajJJh0ezU

Accepteret svar
Fra : Kazistuta

Modtaget 210 point
Dato : 11-08-06 12:51

Det viser sig i øvrigt, at Nana Hedin ikke været visuelt med i E-Types videoer. Den mørkhårede, som skulle gå for at være E-types sangerinde/danser, hedder Dee, mens Nana Hedin åbenbart gør sig i at synge kor/nackup for store artister som Britney Spears, Celine Dion m.fl. Se hendes hjemmeside her: http://www.nanahedin.com/index3.html

Mht. den blonde kvinde i den røde kjole, så ved selv inkarnerede E-Type fans ikke, hvem det er (http://etype.dk/forum/read.asp?thread=687)

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 11-08-06 14:26

Hej Kazistuta
Jeg skal sige dig at mine 2 små Yorkier ville godt ville have en ny mor og de mente at hun lige var den rigtige for dem. De mener at hun har et dejligt stort og varmt hjerte.

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 06-09-06 12:46

Tak for svaret Kazistuta.
Du skal alligevel have point selvom du ikke ved navnet på personen i den røde kjole
Så hvis du en dag finder ud af det må du da godt skrive det til mig

IPM