/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Mappe til dokumenter.
Fra : e.c
Vist : 2244 gange
100 point
Dato : 11-08-06 10:17

Så skal der ryddes op........................
Jeg havde en gang sådan en mappe til at lægge A4 størrelse papirer ned i.
Den lignede lidt en "harmonika" når den var fyldt godt op.
Hvad hedder sådan en og hvor finder jeg sådan en igen.

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 11-08-06 10:24

Mit bedste bud er en arkivmappe, prøv at kigge hos din boghandler.
Min mand har selv en lignende sag til diverse forsikringspapirer og lign

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 11-08-06 10:26

Fås i enhver kontorforsyning og mange boghandlere.
Arkivmappen.
Ammitz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 10:32

Ja, det hedder en arkivmappe, til forskel fra indlægsmapper (kun ét rum) og ringbind.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : vesterbo

Modtaget 110 point
Dato : 11-08-06 10:33

Det hedder et hjemmearkiv.

Jeg søgte lige på google: hjemmearkiv, og der kom en del links, her er et af dem:

http://www.easytech.dk/p/1918

Jeg synes, at det er lidt dyrt for den, men mon ikke man kan finde dem i bog- og papirhandlere og større supermarkeders kontorafdelingertil rimelig pris.

Godkendelse af svar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 11:53

Tak for svaret vesterbo. På din henvisning fandt jeg noget som er bedre. (og billigere) nemlig en
Desk Free Filling box

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 11-08-06 12:20

Tak for det. Det glæder mig, at du kan bruge det.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-08-06 15:20

Men jeg har lige i Føtex købt en mellemting som er en firkantet kassemappe med lommer inden i.

Ps. Nu mangler jeg bare en der gider rydde op i alle papirene.

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 11-08-06 23:33

Måske kan du finde en her på kandu

Eller har du ferie til gode?????

Som en meget rig dame engang sagde i et TV-program, så kan man have hjælp til meget, men når det drejer sig om at sortere og arkivere papirer, så er man selv nødt til at gøre det.