/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pogram til at afspille musik
Fra : hjerterum
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 10-08-06 23:55

Jeg skal holde en stor fest og vil gerne finde et godt program der kan bruges til en bærebar pc som kan stå i lokalet så alle kan gå over og vælge det musik de vil høre det skal være et bruger venligt program.. tak

Venlig hilsen
hjerterum

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-08-06 00:05

Det er godt nok en dum ide. Du kan næsten være sikker på at der går ged i den, når alle og enhver skal 'Pille'. Bed istedet dine venner om at komme med forslag til musik, så lægger du numrene på PC'n, så laver du en playlist, og sætter mediaplsyer til at spille med randomfunktionen.
Alternativt lej en Jukeboks ved et udlejningsfima. Der er typisk omkring 100 CD'r i en sådan, så mon ikke der er noget for enhver smag.

Kommentar
Fra : eZtaR

Dato : 11-08-06 03:06

Du har selvfølgelig altid en chance for at din computer bliver lidt ødelagt til en fest.. Men jeg vil mene at dit bedste bud ville være at installere en "media-player" med en såkald kiosk-funktion (så som silverjuke - http://www.silverjuke.net/en/sj.php). Hvor den "låser" computeren så folk KUN kan smide musik i "køen" og ikke lege rundt med dine filer :)

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-08-06 12:58

Interessant eZtaR, men lig enu virker dit link ikke (siden kan ikke vises)

Kommentar
Fra : eZtaR

Dato : 12-08-06 15:08

Det er fordi jeg glemte at lave mellemrum mellem link og parantes-slut :)
http://www.silverjuke.net/en/sj.php :)

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-08-06 17:17

Tak! Det burde jeg vist selv have været opmærksom på!