/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Pogram til at afspille musik
Fra : hjerterum
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 10-08-06 23:55

Jeg skal holde en stor fest og vil gerne finde et godt program der kan bruges til en bærebar pc som kan stå i lokalet så alle kan gå over og vælge det musik de vil høre det skal være et bruger venligt program.. tak

Venlig hilsen
hjerterum

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 11-08-06 11:01

Jeg bruger personligt winamp (http://www.winamp.com), som jeg synes er utrolig simpelt. Her kan man bl.a. selv tilpasse størrelsen på equalizeren, playlisten og biblioteket, så det fylder den ønskede plads. Desuden fjerner den automatisk musik, som er slettet fra harddisken, fra biblioteket, så den kun viser musik til rådighed.

Af andre programmer findes der f.eks. itunes (som jeg personligt kun bruger til min ipod), og musicmatch, som begge er to meget brugte programmer. De fleste audio playere er gode at bruge (når man lige har brugt fem min. på at sætte sig ind i funktionerne), du kan alternativt også vælge at spørge en kammerat, hvad han/hun bruger.

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 11-08-06 12:10

Her er en side som du kan se hvilke programmer der er til at afspille musik. Selv bruger jeg winamp.
http://www.download.com/3120-20_4-0.html?tg=dl-2001&qt=mp3%20player&tag=srch

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 11-08-06 14:25

Jeg har længe sværget til programmet DJ2000, som er væsentligt mere overskueligt end winamp og yderligere har en "party mode" hvor man kan indstille programmet til at man kun kan tilføje numre til playlisten, men ikke spole, skippe eller ændre på rækkefølgen.