/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Backup af SIMkort + telefon
Fra : Villadsen
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 10-08-06 22:53

Jeg har på arbejde/privat en Nokia 3510i som gemmer telefonbogsoplysninger enten på SIM kortet eller "i telefonen". Da jeg overtog den fra en anden var der mange telefonnumre fra den tidligere ejer - selvom jeg satte mit kort i. Nu skifter jeg arbejde - og telefon - og vil gerne have ALLE oplysninger ud af telefonen.

Det er jo ikke en sim backup - men hvad er det så ??

Kunne jeg have undgået at have gemt andre steder end på sim kortet ?

Hvordan sletter man (nemt) alle oplysninger i telefonen ??

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 110 point
Dato : 10-08-06 22:59

spørgsmål 2.: du kan i telefonbog vælge indstillinger og derefter vælge telefon eller simkort :)

Kommentar
Fra : Villadsen

Dato : 10-08-06 23:24

Hej Tezt
Det er jo rigtigt!
Og nu jeg var i menuerne ... menupunktet 'kopier' dækker over muligheden for at kopiere fra telefonen til SIM kortet.

Og når man kopierer, kommer den fint ud og spørger om man vil slette oplysningen i telefonen.

Hvor svært kan det være - du får kvitteringen!

Godkendelse af svar
Fra : Villadsen

Dato : 10-08-06 23:25

Tak for ledetråden, tezt!

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 10-08-06 23:33

tusind tak, jeg havde desværre ikke lige tid til at skrive mere, min pc drillede

godt du kom videre