/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN Live
Fra : executor
Vist : 400 gange
50 point
Dato : 10-08-06 22:15

Jeg har lige opdateret til det nye MSN Live, problemet er at nu kan jeg ik se om mine kontakter er online heller offline. Den lille figur der er ved deres navn er grå. Hvad skylles det??

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 10-08-06 22:22

Hvis de er grå, er de offline

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 10-08-06 22:23

Det grå betyder, at de er offline - når de kommer online, skifter farven til lyseblå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-08-06 22:55

grå kan både være for offline og at de har valgt at blive vist offline

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-08-06 23:12

Mine kontaktpersoner har en grøn "ludobrik" når de viser de er online.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-08-06 23:50

Mine kontaktpersoner er også grønne, så når edbhanse's er blå er det vel fordi han bruger et andet tema, eller??? Husk den sidst enye version hedder 8.0 build 8.0.0792.00. Der kan vel godt være forskel på en 7.0 og en 8.0 ??? Måske ??

Kommentar
Fra : Broderpivert

Dato : 11-08-06 11:51

De grå viser at de er offline hvorimod de bliver grønne når de kommer på!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-08-06 23:01

Det er fordi de ikke vil snakke med dig.

Kommentar
Fra : executor

Dato : 12-08-06 16:37

ja det er jeg nok klar over, men så hvis jeg logger på en anden computer så er de røde hvis de er offline og grønne hvis de er online. og jeg har kontakter der altid er online

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-06 16:43

På den anden comp. du så logger på er der også installeret MSN Live?

Hvis ikke så er dine kontaktpersoner, der er offline røde og kontaktpersiner der er online grønne, eventuelt med et lille billede.

Kommentar
Fra : executor

Dato : 16-08-06 17:41

ja der er installeret MSN Live

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-08-06 17:51

eller er det nu windows messenger live

Kommentar
Fra : executor

Dato : 16-08-06 18:11

Det er MSN LIve for jeg har selv installeret det

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-08-06 06:59

Halløjsa gutter. der findes jo altså forskellige 'Temaer' til Messenger, lige som der findes temaer til windows skrivebord. Jeg har en standradinstallation af Messenger Live 8.0..... og der er de små ludobrikker grå ved offline og grønne ved online. Kan det tænkes at det afhænger af det tema der er installeret på windows skrivebosrd? Under egenskaber for skrivebord bruger jeg 'Windows XP layout', Farveskema 'Sølvgrå'.