/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Radio sounds i CS:S
Fra : Daniel_Clausen
Vist : 421 gange
20 point
Dato : 10-08-06 20:03

Hej Alle kan'du'er.

Her i dag fik jeg et soundpack til mine radio lyde i counter-strike: source, og dem lagde jeg ind, der hvor de skulle lige, men da jeg så hørte dem, synes jeg egentlig at standart radio sounds var meget bedre end den soundpack jeg lige havde fået.
Spørgsmålet lyder så. Da jeg så fjernede de filer igen, var alle mine standart sounds også væk dvs. at nu er der slet ikke nogle lyde når folk bruger deres radio eks. go go go.

Er der nogen som har haft samme problem, eller er der nogle som ved hvad der kan være sket, så please skriv.

Kommentar
Fra : eZtaR

Dato : 11-08-06 03:23

Hmm.. Hvis det er steam du bruger burde du bare kunne slette filerne uden videre da de originale lyd-filer er pakket ned med alle de andre spil-filer i GCF-filerne i steamapps. Men hvis det ikke er sagen kunne du jo forsøge dig med at lukke steam ned og så slette clientregistry.blob i steam-mappen og så derpå starte steam igen :)