/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Jap Stam
Fra : coincident
Vist : 617 gange
100 point
Dato : 10-08-06 11:15

En diskution mellem jeg og nogle kammerater gik i gang da en mente at Jap Stam har spillet i Fck
Er der nogen der ved om dette er rigtigt? Vi har søgt på nettet men kan ikke finde nogen svar på det!
På forhånd tak
svaret er 500 værd

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 10-08-06 11:20

Han har ikke spillet i FCK,han har spillet i Man.united og AC Milan

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 10-08-06 11:26
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-08-06 12:02

Her er hans hjemmeside http://www.icons.com/JS/
og læs evt her http://nl.wikipedia.org/wiki/Jaap_Stam

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-08-06 12:04

I det sidste link kan du finde hele hans historik nederst på siden.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 10-08-06 12:09

Nej, Jaap Stam har ikke tidligere haft noget med FCK at gøre - men det har så til gengæld Ajax's danske angriber Kenneth Perez, der for bare 9 år siden spillede i FCK indtil han vendte næsen mod hollandsk klubfodbold.

Trods sine 34 år er Jaap Stam forøvrigt stadig en dygtig og ombejlet fodbold-proff, som jeg godt vil sammenligne lidt med legendariske 'Jack Charlton', der var med til at vinde VM for England i 1970 - som 35 årig. De var forøvrigt begge lige høje - 191 cm.

Følgende link fortæller en del om Jaap Stam: http://en.wikipedia.org/wiki/Jaap_Stam

Godkendelse af svar
Fra : coincident

Dato : 10-08-06 12:59

Tak for svaret jangchr.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-08-06 13:08

Tak for tilbuddet om point, men spar du dem til en anden god gang. Det vigtigste var at du fik svar på dit spørgsmål og kunne dokumentere det.
Jeg mener at vide, at hvis du sletter spørgsmålet inden der kommer kommentarer til det, så får du de 200 point igen.

Ha' en fortsat god dag

//bentjuul