/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sokker
Fra : Mattaeus
Vist : 609 gange
100 point
Dato : 09-08-06 21:56

Hej, jeg søger efter piger med ankel sokker, altsår på nettet, billeder/film. Kan i hjælpe mig med at finde nogen?

Tak!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-08-06 07:25

Må det være en farvetegning af en pige med sokker på?
Skal det være en pige udent tøj kun med sokker på?
Hvad skal man kunne se og hvad må hun lave?

Du kan evt sende mig en mail adresse så kan jeg sende dig et par tegninger i eps format.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 10-08-06 11:18

Her er en lille sokkemovie

...du kan bare via youtube.com søge på ordene girls socks sexy

http://youtube.com/watch?v=7QkxAC_X1AA

Ziggy99

Kommentar
Fra : Mattaeus

Dato : 10-08-06 12:00

Det skal helst ikke være en tegning, men hun må godt være nøgen eller havde tøj på

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-08-06 13:00

her er et godt forslag.
Tag et billed af kæresten eller din kone, så får du det lige som du vil have det.

Prøv at se i diverse reklamer fra Bilka, A-Z m.m. der er mange gange pigeben med sokker.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 10-08-06 22:54

Hawaii7, der er noget du tager fejl af. Hvis man kun kan se benene, er det faktisk for det meste mænd, der er modellen. Af en eller anden grund synes fotograferne, at mænd har den bedste kvindelige facon, når det gælder ben. Men hvis du kan se bort fra det Matteus, så følg Hawaii7's råd