/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Advarsels-Piktogrammer
Fra : jeb3
Vist : 844 gange
100 point
Dato : 09-08-06 11:25

Jeg har brug fo de der små orange piktogrammer, så jeg kan sætte dem i et dkomuent.

Er der nogen, der ved, hvor jeg henter dem?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 11:31

lige præcis hvad er det du leder efter - de fleste kan man jo lave selv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-08-06 11:33
Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-08-06 13:10

Det er de orange advarsels/fare-piktogrammer, der fx er på flasker med terpentin mv.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-08-06 13:19

Du kan scanne sådan et piktogram og så førstørre det til den størrelse du vil have.
Du kan også rentegne det scannede logo.
Helt precis hvad det er for et hved jeg ikke.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-08-06 13:27

Det er fx. brandfarlig, miljøfarlig, det sorte kryds mm.

De må da ligge tilgængelig. De SKAL jo bruges af mange. Men kan bare ikke finde dem.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-08-06 13:51

Hvad du finder på nettet skal du og kan du ikke bruge til udprintning da opløsningen er for lille. De bliver takket og specielt hvis du forstørre dem.

Med venlig hilsne
hawaii7

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-08-06 13:55

tja, men hvor finder man dem så. Har prøvt arbejdstilsynet osv. Men har ikke kunne finde nogen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-06 13:57
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-06 14:01

nåh natmaden har vist været der

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-08-06 14:03

Hvis du går ind under info ved et bestemt piktogram får du det i en acceptabel opløsning!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-08-06 16:08

Preøv at se her..
http://www.team.dk/index.php?Type=Itemgroup&ID=7&mID=20&tID=0

http://www.team.dk

Her har de vist de fleste du kan klikke på dem og se dem i stor størelse og gemme den med højreklik og gem billede som

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-06 16:19

kan du ikke hugge det her og rette det til fyyyy må man ikke - men efterligne i hvertfald

http://www.emu.dk/elever4-6/prakfag/symboler/betydning.html

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-08-06 18:34

Hej Tedd glæder mig at du kan se jeg er her,
ja jeg var lige ved at tro, at jeg havde skrevet med usynlig skrift

Men den her havde du vist overset hva' http://www.prento.dk/hp/frontpage.asp

ellers er der da http://images.google.dk/images?q=pikto&hl=da&lr=&sa=N&tab=wi

Øh hvor mange havde du tænkt dig at lave jeb3

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-08-06 20:08

he he..
Jeg fandt dem.

Inde på miljøstyrelsens hjemmeside.

YEEES

Hvor er jeg da god.

men det tog også lang tid.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 21:12

Okay , så er samlingen vel oppe på 30-40.000 nu !

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-08-06 23:03

narh natmad....Ja nu jeg skriver det.Vil da lige hente et stykke hjemmelavet rugbrød med ost.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-08-06 23:11

Du siger noget !
Jeg har hjemmelavet ost, brødet det bager jeg selv !

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 05-09-06 20:53

Jeg har desværre Selv fundet svaret YES, og det funger bare.