/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
brug af telefon i Kenya
Fra : svendmogensen
Vist : 610 gange
50 point
Dato : 08-08-06 19:58

Vi skal til Nairobi en måneds tid. Vi har fået at vide at vi skal købe taletidskort for at ringe lokalt / til hinanden. Spørgsmålet går på, at hvis der bliver ringet fra Danmark til den telefon med kenyansk nummer, skal modtageren så betale eller er det kun ham i Danmark. (Det mener jeg) Jeg bruger Skype til 2, 10 min til mobiltlf.

Kommentar
Fra : blackmagic

Dato : 08-08-06 20:18

Du kan roligt købe et udenlands taletidskort i Afrika eller hvorsomhelst i verdsen. Du kan på nettet finde det billigste selskab for det pågælden de lan.. Danmark er et af de de dyreste lande for ntaletid. Jeg selv kører meget i Tyskland, og har selvfølgelig et tysk taletidskort. Du skal dog være opmærksom på, st du skal frevise ydførlig legimation når du køber taletidskort i udlandet ( grundet 9/11) Og specielt Tyskland er helt oppe på dupperne,, sammen med USA

Kommentar
Fra : BXTC

Dato : 09-08-06 06:10

Hvis du køber et taletidskort i udlandet, og en person fra Danmark ringer dig op, betaler personen fra Danmark kun :)