/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
ghost in the shell eller...
Fra : rockduck
Vist : 603 gange
150 point
Dato : 08-08-06 17:16

hej alle sammen

kan det overhovedet lade sig gøre at få ghost in the shell nr.2 altså den der hedder innocene, i region 2?
det er ikke "stand alone complex'ene" jeg er interesseret i. har tjekket cdon, fantask, faraos....

ps. jeg havde engang printet nogle indstruktioner ud som skulle siges at gøre dvd-afspilleren kodefri, men det har jeg forlagt, så hvis nogen kan henvise mig til et tilsvarende der virker er det faktisk lige så godt.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 08-08-06 17:16

pps, det er en phillips dvd-afspiller

Kommentar
Fra : eZtaR

Dato : 11-08-06 03:30

Hvis jeg kunne få et model-nr. så skulle jeg nok kunne finde instruktionerne til dig :)

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 11-08-06 11:36

fedt, det er en lx 3600 D. man kan ikke risikere at ødelægge noget, vel?

Kommentar
Fra : eZtaR

Dato : 11-08-06 12:46

Tag enhver disc ud af afspilleren
Tryk play
Tryk 15902379309 Med fjernbetjeningen
Tryk play

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 11-08-06 17:28

okay lyder super simpelt, prøver det så snart jeg kommer hjem og får tid. takker

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 13-08-06 19:48

hmm.., det virker ikke.

jeg tager discen ud, trykker play, koden, play.

har prøvet det mange gange, kan det være ejg gør det forkert?

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 14-08-06 14:34

hej igen,
er der en hjemmeside hvor man kan finde de instruktioner, for den reagere ikke rigtigt når jeg trykker koden

Accepteret svar
Fra : eZtaR

Modtaget 150 point
Dato : 14-08-06 16:35

Prøv med at tænde dvd-afspilleren skub cd-skuffen ud(også kaldt eject) skriv 9999 og så 0 for at få alle regioner. Skærmen skulle nu skrive Region 0. Du kan også prøve det samme med region 1 eller 2. Men region 0 understøtter alle regioner :)

Kommentar
Fra : Mads1980

Dato : 15-08-06 13:09

hejsa... prøv om du kan finde din afspiller her http://dvd365.net/hacks/philips.htm

Hht. spørgsmålet om filmen har jeg desværre ingen anelse..beklager

Håber du får låst din afspiller op.

Mvh. Mads

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 15-08-06 15:44

jubiiiiiiiiii!!!!! det der 9999 virkede!

nu jeg glad

Godkendelse af svar
Fra : rockduck

Dato : 15-08-06 22:05

Tak for svaret eZtaR.