/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
B & O tv - Hjælp
Fra : bublebee
Vist : 482 gange
200 point
Dato : 08-08-06 15:55

Vi har et Beovision LX 2802 Tv. Nu er fjernbetjeningen stået af og vi har måttet bestille en anden. men indtil da kan man kun tænde og skifte kanal og intet andet. (direkte på tv´et)

Kan det virkelig være rigtigt at man ikke man slå det over til dvd og sådan før der kommer en ny fjernbetjening ?

Hjælp Hjælp

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-08-06 16:30

Kan kanalvælgeren ikke gå ned til kanal 0 den skulle kunne bruges, måske kan den gå endnu længere ned.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-08-06 17:11

Hvis du kører ned i kanalerne skulle den da gerne komme til AV på et tidspunkt

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 08-08-06 17:13

Ved ikke om det også gælder B&O men de fleste andre fjernsyn skifter automatisk til AV kanalerne hvis man bruger scart-stik og først tænder fjernsynet og derefter DVDen.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 08-08-06 17:13

Beovision LX 2802 er ikke designet til 'lokal-betjening', så hvis din dvd bruger et scart-stik, så har du nok et problem....
Hvad med at låne en fjernbetjening i butikken, hvor du har bestilt den nye ?
(Det er de færreste 'multi-fjernbetjeninger' der kan klare et B&O tv )

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 08-08-06 19:06

nej der er nemlig ikke en kanal til det. Vi har bestilt en "ukorant" fjernbetjening beregnet til B & O

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-06 09:35

Oftest har reparatørerne en ordentlig bunke forskellige fjernbetjeninger liggende (min har i hverttilfælde) og der kan man låne en.

Annuller spørgsmålet
Fra : bublebee

Dato : 09-08-06 11:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Vi har nu igår bestilt en ukorant fjernbetjening og har modtaget den idag, dsen virker super fint og kostede mig kun 229 kr.

købt på http://www.fjernbetjeninger.dk/

Der kan man finde de fleste