/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mandagsbiler.dk - gået i stå ?
Fra : thulin
Vist : 2982 gange
50 point
Dato : 08-08-06 11:04

Kan det passe at mandagsbil.dk er gået i stå ??? Jeg synes ikke at der er sket ændringer på siden de sidste 6 mdr.

De svarer heller ikke på indlæg.

http://www.thulinsite.dk/cars/Fiat_Panda.htm

Accepteret svar
Fra : Mr3xS

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-06 14:22

Jeg har også flere gange tænkt over, om de har lukket og slukket, og bare ladet siden stå,.. Hvis man kigger på modellerne, er der ikke sket meget det seneste åra tid eller mere..

Lige noget andet.. Min personlige mening er, at mandagsbiler rent statistisk er rimelig uholdbar. Personer, som desværre har fået sig en bil med (typisk) mange fejl, kan have en tendens til at "give den gas" når deres bil skal vurderes. Ofte får den ikke for lidt. Endvidere må man formode, at fejlraten er meget stor, da netop folk med problembiler skriver ind på siden..

Min mening er, at siden kan bruges inden køb af bil. Man kan gå ind og tjekke den bil man overvejer at købe, og få tips til hvad man skal se efter ved brugtforhandleren. Et bedre alternativ er at ringe til FDM, eller læse diverse artikler om fejl på brugtbiler og antallet af fejl på biler der har været gennem syn.

Bare min mening

Godkendelse af svar
Fra : thulin

Dato : 09-08-06 10:07

Der var ikke så meget "kød" på dette indlæg, som jeg havde håbet, så vi lukker den her.

Tak for din deltagelse

Kommentar
Fra : Mr3xS

Dato : 09-08-06 15:30

Ja, selv tak.. Jeg troede også at der måske var flere der vidste noget..