/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan lave skjult web side?
Fra : LLM
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 22-12-02 20:07

Hvis man ikke ønsker, at stedets besøgende skal se visse sider på et Web-sted!
Hvordan laver man en sådan skjult side i publisher?
MVH LLM

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-12-02 20:17

Hej LLM,

øh... hva' mener du helt præcist???

hvis du ikke vil ha' de ska' ku' se dine sider, ka' du la' være med at lave links til dem... ellers ka' du password beskytte dem, men jeg ved ikke om det er sådan noget du mener... afhængigt af hvad dit web-sted understøtter, er der forskellige muligheder for at "skjule" dem... f.eks. vha. ASP hvis det understøttes af dit websted, så ka' du f.eks. gøre sådan at man ska' være logget ind for at ka' se de pågældende sider...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 22-12-02 20:55

Landevejen.....
Dit svar er ikke mere rigtigt end strarups: http://www.kandu.dk/dk/tip/2484

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 22-12-02 22:55

Jeg vil lave en skjult side i publisher som har denne funktion!

"Skjule en side for Web-browsere
Hvis du ikke ønsker, at stedets besøgende skal se visse sider på et Web-sted, f.eks. eksterne typografiark eller sider, der er medtaget på andre sider, kan du skjule disse sider ved at anbringe dem i den skjulte mappe _private, som er en mappe, der findes på alle Web-steder"

Hvordan gør man det i praksis i publisher?
Mvh LLM

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 25-12-02 00:46

Svaret er måske så ligetil at det bare ikke er til at fatte, men hvad er det for en mekanisme der gør at man kan lave det så jeg selv kan se sine egne skjulte sider, men andre ikke kan (Kommer disse sider ikke til at optræde i browserens adresse sti)?

Mvh LLM

Accepteret svar
Fra : zappo

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-02 10:31

Det eneste jeg mener du kan gøre er at lave en side(r) med password, hvis du laver et skjult link vil det blive markeret
når cursoren bliver ført hen over og så er det skulte lidt væk !.
Hvis man da kan lave password i publisher ?