/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis "store" hjemmsider?
Fra : Rasmus83
Vist : 442 gange
75 point
Dato : 07-08-06 22:44

Hej.

Jeg har i meget lang tid ønsket mig at oprette en hjemmeside, men føler ikke jeg vil betale for den? Kan det lade sig gøre??

Jeg kender til brugen af Frontpage og kunne godt lave en hjemme side i dette program, men mener ikke der er plads nok!?! Jeg kender ikke til brugen af html-koder.
Jeg er interesseret i, at få en hjemmeside med masser af plads, da jeg har en del billeder jeg gerne vil uploade.

Kan man finde en portal eller hvad skal jeg lede efter??

Med venlig hilsen
Rasmus

p.s. jeg vil give 75 point for et godt svar

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 47 point
Dato : 07-08-06 22:56
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-08-06 22:58

www.web10.dk til 9 kr. om måneden er en af dem du kan bruge med frotpage.
Har du adsl med konstant opkobling, skan du lave din egen server af en gammel comp.
Med et gratis serverprogram SME

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-08-06 02:02

eSnips.com - Get 1GB free storage to upload and share files, photos and videos

http://www.esnips.com

Reelt sted uden for meget bras

Godkendelse af svar
Fra : Rasmus83

Dato : 08-08-06 12:21

Tak for svaret ferik.