/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Slange
Fra : Andenden2
Vist : 598 gange
150 point
Dato : 07-08-06 19:32

Jeg har været så uheldig, at da jeg skulle prøve en jeg kender's pocketbike, knækkede ventilen simpelthen af slangen, og en ny er derfor nødvendig. Slangen skal være 3.00-4, (den samme som sidder i langt de fleste sækkevogne), men jeg kan ikk finde et sted man kan få dem, så ville høre om der er andre der kender et sted hvor man kan få sådan en slange?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-08-06 19:46

Mon ikke det er et slangeløst dæk, og der er fælgventilen der er knækket, eller rykket af:
http://www.kgi.dk/product-2995-1986.php
Den fåes bøjet som her, eller lige
Fåes ved alle bil og motorcykel/knallertforhandlere.
Men dækket skal af, så skal fælgventilen smøres og trækkes på indvendig fra, så det er smartest at få gjort ved en knallertmekaniker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Andenden2

Dato : 07-08-06 19:51

Nej det er med slange, har taget den ud, og ventilen, er simpelhen rykket af.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 150 point
Dato : 07-08-06 22:41
Godkendelse af svar
Fra : Andenden2

Dato : 09-08-06 11:10

Tak for svaret pallebhansen.