/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor mange har du dræbt i dag
Fra : creamygirl
Vist : 793 gange
100 point
Dato : 07-08-06 13:22

Selv har jeg kun dræbt en enkelt flue og verfet et par hvepse væk – og det endda uden at gå i paniske spasmer

Men forleden ved stranden, kom jeg åbenbart til at likvidere en hveps, som så gratulerede ved at stikke mig…(i røven ja!) – Og for det ikke skal være løgn, så lavede den efterfølgende et bagholdsangreb på mig hele vejen igennem stranden. De tager det godt nok meget personligt, når man prøver at tage livet af dem *LOOL*

I øvrigt er det skide svært at finde tilbage til sit tæppe med værdighed, når man få sekunder forinden, fægtende med armene og råbende har lavet zig zag løb forbi, rundt om og over samtlige mennesker i en radius af 40 meter i en sky af sand..

Der er ærlig talt lidt pinligt og uværdigt, når naturen går til angreb…synes jeg

Og så er det tilmed farligt, at forsvare sig mod deres drillerier. For har man først verfet en hveps, så hænger man godt nok på den! De er simpelthen så kolde i røven, desillusionerede og kyniske, ligeglade - de går lige efter struben. Men jeg tager sq hatten af for deres flyvefærdigheder - noget, andre insekter godt kunne lære noget af..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-08-06 13:52

Citat
de går lige efter struben
var det ikke noget andet du skrev først jeg er ikke plaget af hvepse, men fluer er der nok af, har ikke tal på hvor mange om dagen har du jagttegn når du sådan går og jager

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-06 14:01

Nåhhhhh....Det var DIG, Creamy der stod og råbte og fægtede?...
Der fik da da fyret nogle STIKord af....hva´....hva´...

Ej gas.............bare en BIbemærkning.....jeg STAK dig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 14:04

Citat
var det ikke noget andet du skrev først

Jo, at den den stak mig på røven, fordi jeg kom til at sætte mig på den.
Mærkeligt at den overlevede det i grunden?! *gruble* ...Struben gik den efter efterfølgende

Har ikke jagttegn, nej! ... men opfordrer gerne mine katte til mord. Jeg forguder mine katte, når de har nakket et eller andet fælt. Forleden lå der en edderkop på mit køkkengulv (død), de slår dem kun ihjel, desværre. Jeg ville ønske de også kunne bære dem i skraldespanden, eller spise dem..

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 14:05

Godt gået at en død (likvideret) hveps stikker dig og efterfølgende forføler dig.
Hører, at vi har noget at "glæde" os til her i eftersommeren.

Hvad er det med Nordsjælland og hvepse. Herover på vestkysten mærker vi ikke så meget til dem . endnu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 14:13

Citat
Godt gået at en død (likvideret) hveps stikker dig og efterfølgende forføler dig.

Ja ups, sorry! ..Der smuttede et "næsten" i min klodsede formulering.

Citat
Men forleden ved stranden, kom jeg åbenbart NÆSTEN til at likvidere en hveps

Så er den vist reddet - og så passer det bedre, at den kunne forfølge mig, ik?!
Hvis det den lavede var at forføle mig, så er jeg helst fri for det *LOL*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-08-06 14:16

Citat
ved at stikke mig…(i røven ja!) –

Blev din røv så dobbelt så stor

Jeg kar taget livet af 7-8 myg, 3 bananfluer, trådt på 2 sneglehuse med snegl i og 2 edderkopper måtte lide døden med lokalavisen.

Men dagen er jo ikke omme endnu

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 14:18

Det er mit tastatur. G-et snyder mig hele tiden.

Point taken!

1-1

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 14:18

Citat
Blev din røv så dobbelt så stor

Ja det gjorde den, sådan cirka *L*

Men du er da nærmest en massemorder Ans LOOOOL

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 14:22

I øvrigt - god fortælling creamygirl. Jeg sidder sgu og klukler endnu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 14:30

Jaaaa, jeg kan skam også godt grine af det i dag. Men det kneb gevaldigt, da jeg fes hen over et hav af mennesker med skiderikken lige i hælene..

Griner jo selv uhæmmet og peger fingre af andre, når de bliver overfaldet af et dyr, der vejer under 1 gram. Det virker lidt latterligt

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 07-08-06 14:59

Jeg lider voldsomt af araknofobi. Så jeg har lukket alle sprækker og revner i hele huset med gennemsigtig tape.

http://da.wikipedia.org/wiki/Araknofobi

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 15:03

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Creamy the Amazone...... Daugther of the Icemann

Det var da godt det ikke var maveskindet den angreb. Et stik på din flade brune mave kunne jo have forårsaget at du kom til at ligne en gravid søko

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 15:28

Der er nu nogle edderkoppearter der smager fortrinligt. Man skal blot huske at vende dem rigtigt, når man putter dem i munden..... ellers kravler de sgu ud igen de bæster, og så er der altid nogle der blir forskrækket når de ser dette. LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 15:31

Skrid Klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 15:33

Pas nu på med det chat.... Benjamin blir sur LOOL Baj Baj

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-06 15:56

KLUMME...

Skal man ikke vaccineres mod Kopper...inden man Ædder-Kopperne....altså Edderkopperne

(undskyld: Overtræt i dag)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:00

Generel fejl: Du må ikke fortælle, hvori vitsen består:
Citat
altså Edderkopperne

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:02

Hvor får i det fra ????

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:02

Hvor får I det fra ????

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:03

Troede jeg kunne nå at rette i til I, sorry

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-08-06 16:29

Ja, jeg har så koldblodigt myrdet et par spyfluer, nogen stankelben, forsøgt med et par hvepse, de undslap dog.

Men det forløb så ikke så dramatisk og med publikum på

Citat
Et stik på din flade brune mave

det varer vel lidt endnu inden den er flad

mvh dova

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:35

Absolute smalltalk: dova inspirerede mig til dette spørgsmål; Er stankelben dummere end andre insekter?? Jeg mener; de flagrer totalt formålsløst rundt, og det ser ikke ud til at de på nogen måde er målrettede, modsat fx creamygirls hveps, der vidste, hvad den gik efter. Stankelben begår også gerne selvmord ved at flyve ind i flammer eller varme el-pærer - helt ærligt, hvad fanden er meningen???

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-06 16:36

Pyt med maven...
Pas hellere på Sidestik

(stadig overtræt)

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 16:41

Gå SÅ ind og og få en lur yearhouse

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 100 point
Dato : 07-08-06 16:46

At dømme efter motorhjælp og forrude på bilen, har jeg fået ram på særdeles mange idag. Og at dømme efter farve og størrelse på klatterne, har en del af dem haft virkelig dårlig mave.

Grim sådan at blive stukkep på po po'en.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-06 16:47

udføres straks

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 16:54

Citat
Absolute smalltalk: dova inspirerede mig til dette spørgsmål; Er stankelben dummere end andre insekter?? Jeg mener; de flagrer totalt formålsløst rundt, og det ser ikke ud til at de på nogen måde er målrettede, modsat fx creamygirls hveps, der vidste, hvad den gik efter. Stankelben begår også gerne selvmord ved at flyve ind i flammer eller varme el-pærer - helt ærligt, hvad fanden er meningen???

Det kan jeg tilslutte mig! ..De er dummere end krydsfinér

Hvepsene derimod, de lader sig sq ikke sådan narre. Forsøget med løb i zig zag, kombineret med lidt hækkeløb fik ikke min omtalte hveps til at droppe forsøget på at slå mig ihjel. Jeg måtte erkende at en hurtig tur i bølgerne var det eneste der kunne forvirre den nok til, at jeg fik en ærlig chance!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 16:56

Yearhouse er et genialt nick. Jeg er dødmisundelig over, at jeg ikke evner at tænke så simpelt *L*

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 17:10

Ja, og så stikker han bare af (jaja jeg prøvede da )

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-06 20:40

Pirt.......Ja, du prøvede da. Tror jeg lægger mig lidt igen?

Der er tysk film i TV.....Noget fra besættelsen. Der jager de OSSE Stikkere..som Bibeskæftigelse

(Jeg ta´r lige éen mere på øjet)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 20:45

På den anden side... ved nærmere eftertanke, så ville det da være en skøn død, at blive siddet ihjel af Creamygirl, hvis hun bare ikke har spist brunkål

Tænk at ligge der og blive mast lidt , mens man tænker: "Nu nærmer enden sig".

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 20:49

På den anden side... ved nærmere eftertanke, så ville det da være en skøn død, at blive siddet ihjel af Creamygirl, hvis hun bare ikke har spist brunkål

Tænk at ligge der og blive mast lidt , mens man tænker: "Nu nærmer enden sig".

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 20:51

Hallllåå Kandu...... Hvad fa.... laver I.

Det er nok teamet der er på arbejde.... så skal det jo gå galt. De er der jo så sjældent, at de ikke aner hvad de laver

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 21:00

Ja så er det heldigt, at hvis man skulle være så (u)heldig at lande under mig, så kan man være sikker på, at jeg i hvert fald ikke har spist brunkål ...din knold Klumme *L*

Hørte for øvrigt i TV avisen, at det slet ikke var fordi at hvepsen havde onde hensigter, at den jagtede mig forleden. Det er noget med, at de er stive af druk, fordi de ikke kan tåle blomme og æblesaft ..

Det er altså bare fordi, at de stakkels hvepse ikke kan fokusere ordentligt - og i stedet for bare at sidde stille og vente på branderten skal fordufte, så vælger de altså at lave lidt fis og ballade ...Ja det sagde de sq LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 21:04

Goshhhh er det derfor.... På grund af druk kan de ikke se forskel på en Spandauer og din numse LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-08-06 21:05

Du er fandme så rådden!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-08-06 21:12

Tænk at have sån' en wienerbassebagsmæk...... tro da pokker det gir opløb

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 21:50

Øøøh, kender I hinanden creamygirl og Klumme

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 07-08-06 21:59

Creamy har garanteret rendt rundt i lårkort?
Prøv Bikort næste gang

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 07-08-06 22:07

Hva' s...., er du nu vågnet op yearhouse.
Jeg stikker lige ind og ser nyhederne

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-08-06 04:51

Så hold lige øje med aktiekursen i Bikuben

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-08-06 11:04

og så lige.....

BIKUBEN har deres egen "Hvepsside" med masser af Flueben

(nu stoppen abonneringen vist snart???)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-08-06 11:27

Ærger mig over jeg ikke var på den strand, da du løb hækkeløb med et aggresivt insekt i hælene men du beskriver det, så jeg kan se filmen for mig har du stadig dræber instinktet ? kan du så ikke komme herover, for at jage fluer, de bider mig idag fluer der bider = snarlig regnvejr siger de gamle vi får se om det passer

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 08-08-06 12:06

Puha yearhouse ... nu er vi godt nok langt ude

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-08-06 23:55

Citat
har du stadig dræber instinktet

Hvis dræberinstinket er trangen til at sætte sig ned - så ja! LOOL

Jeg er mellem os to...LUDDOVEN!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 13:50

Tjaeh... her til dag er det vist kun lykkedes mig at dræbe ...?

..øeh.. Hva' var det nu?

Hmm....

Nåeh jo... nu husker jeg !!!

HJERNECELLER

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 13:53

Vel ikke med en fluesmækker/avis ?! - kan ellers se det for mig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 14:00

Avisen slog ikke til !!!
..så den måtte assisteres af en pibe grøn Ama'r og et par Pils

Behøver jeg fortælle at jeg holder 'fri' idag?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-08-06 14:01

Hej MOLOKYLE
Du kom vel ikke til at forveksle en fluesmækker/avis med en hammer??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 14:02

LOOOOL pirt03

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 14:06

pirt03 -> Ikke med mindre der stod Tuborg eller Underberg på hammeren?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 14:08

I øvrigt Klumme !!!

Citat
Et stik på din flade brune mave

Så kan jeg egenhændigt tømme en hel hylde i supermarkedet, helt uden at bruge mine hænder. Den "flade" mave klarer snildt det job

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-08-06 14:15

MOLOKYLE: Véd ikke om der er noget der hedder Tuborgs hammer, men jeg véd af erfaring, at der er noget der hedder/hed? "THOR"s hammer (og jeg tænker ikke på Mjølner).

Jaa ... den var svær.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 14:20

Min mave kan næppe kaldes brun ..trods megen sol. Den ligner mere en stregkode. Folk spørger om jeg har brugt 'De Stibede' fra Matas?

Sådan går det når man bliver 'bænkebrun' og får bistandsstriber ved at sidde på den flade (..og hér taler jeg om den del af kroppen man normalt sidder på ...hvis man da ka' holde sig oprejst?) på bænken ovre i 'Parma-Parken'

Der er forøvrigt ingen hvepse derovre. De har simpelthen aldrig haft noget at komme efter. Folk holder tommelfingeren over ..eller lægger en løs kapsel på 'ind-/udgangshullet' af ølflasken.
Smart ...ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-08-06 14:47

Creamygirl

Øhhhhhhh er lidt forvirret Fatter ikke en dyt!!! Men jeg er selvfølgelig heller ikke så kvik

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 11-08-06 15:00

Hej Klumme
Long time no see

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-08-06 15:04

Syns do Ja men hej da......

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 17:14

Citat
Fra : Klumme Dato : 11-08-06 14:47
Fatter ikke en dyt!!! Men jeg er selvfølgelig heller ikke så kvik

Enig!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 11-08-06 18:16

I er så dejlige tozzede

Er jeg den eneste normale hér?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-08-06 19:05

Hmmmmm..... skal du absolut altid gi mig ret Creamy

Yearhouse..... lad mig belære dig lidt

Normalitetsbegrebet er en relativ "størrelse" som afgøres af de omgivende masser, sååååå hvem der er normal og hvem der er unormal ved jeg snart ikke rigtig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-08-06 20:59

Jeg kan ikke la' være at sladre

...men her er en bruger som sandelig også har store problemer med 'normalitetsbegrebet' :

http://www.kandu.dk/spg92055.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-08-06 23:41

Jeg tror vagina Karina er gået i seng! ...Med sin skede

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-08-06 15:36

Jeg ved så ikke om det var mig, der tog livet af den, men min elskede mus kunne ikke klare strabadserne mere og måtte lade livet i dag

Savnet efter en mus var så stort at jeg måtte købe mig en ny

Nu håber jeg at den kan holde til det de næste par år.

Min mus som måtte lade livet i dag blev 2 år

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 02:20

Jeg har så lige opdaget, at jeg nok skal være heldig med kun at være blevet stukket af en hveps i popoen..

Se bare her, hvad man kan blive udsat for, hvis man er trængende og er nødsaget til at sætte sig for at skide ude i naturen

http://www.metacafe.com/watch/1337/donkey_lovin/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-08-06 02:29

Citat
Se bare her, hvad man kan blive udsat for, hvis man er trængende og er nødsaget til at sætte sig for at skide ude i naturen

http://www.metacafe.com/watch/1337/donkey_lovin/

Hold da kæft....jeg griner så jeg næsten ikke kan se tastaturet

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-08-06 03:07

Citat
Hold da kæft....jeg griner så jeg næsten ikke kan se tastaturet

Ja mon ikke idioten vælger at skide i bukserne, hvis han en anden gang bliver trængende ude i naturen. Det tror jeg! *LOL*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-06 23:42

Sådan slipper man af med en ko: http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/mappe/ko.swf

</AMA'R>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-08-06 23:44

..eller også var det en tyr?

..midt i 'det hele'

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 08-09-06 17:42

Tak for svaret 3773.

Du gjorde garanteret insekterne en tjeneste ved at befri dem for deres dårlige mave