/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Mit TV3 og 3+ er væk.
Fra : smutter50
Vist : 476 gange
200 point
Dato : 06-08-06 18:46

Kan nogle fortælle mig, om det er rigtigt, at jeg ikke mere kan se TV3 og 3+ på min analog parabol.
Mine kort er vist ikke "helt fine i kanten".
Er det signalet der er skiftet til digital, eller míne kort.
PÅ forhånd tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-06 18:49

Jeg tror det analoge signal er afgået ved døden.
Diditale signaler er moden i dag.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-06 18:50

Du kan sikkert finde info på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-08-06 18:51
Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 07-08-06 13:39

Det et år siden eller mere det er fjernet fra det analogesignal, desuden er dr2 stoppet for en måneds tid siden. Så det er slut med analoge signaler fra 1 grad vest

Kommentar
Fra : smutter50

Dato : 07-08-06 18:27

Det er nu ikke helt rigtig. Jeg så superligafodbold inden sommerferien på min analog modtager.
Iflg. viasats hjemmeside, har de stoppet deres signal pr. 1. marts, dog med forskellige stopdatoer alt efter hviklket kort man har..