/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvorfor gratis ?
Fra : o.v.n.
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 06-08-06 11:35

Her er et spørgsmål som jeg tænker på en gang imellem, den ene efter den anden, udbyder eller hvad skal jeg kalde dem tilbyder os brugere, gratis e-mail konto, G-mail 1GB , Yahoo-mail 1Gb og nu Windows eller MSN, deres nye hotmail, som jeg er med til at teste, med 2GB, spørgsmålet er: Hvad for firmaerne bag, ud af det ? De gør det helt sikkert ikke for vores blå øjnes skyld

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-06 11:38

ingen af dem kører uden reklamer vel ??

Accepteret svar
Fra : pirt03

Modtaget 210 point
Dato : 06-08-06 11:40

REKLAMER
Du tvinges til at se på reklamer når du bruger dem
I dine afsendte mails er der tit en reklame i bunden

Kommentar
Fra : Flemming17

Dato : 06-08-06 11:40

Med de mange milioner brugere af disse tjenester er reklameindtægterne meget store, Der popper jo altid små reklamer op, når du bruger disse tjenester. Det er altså ren business.

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 06-08-06 11:41

Hvorfor er kandu gratis??
Je ser to reklamer på denne side

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-06 11:43

Øhh det med reklamer havde jeg ikke tænkt på, jeg bruger en browser hvor jeg ikke ser reklamer, heller ikke på Kandu, der bare et stort hvidt vindue

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-06 11:46

"hvide vinduer" = her skulle der være en reklame

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-06 11:48

Ved det godt miritdk, men det er der altså ikke

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 06-08-06 11:55

I tager helt fejl...............det med reklamerne er bare for at colorere siderne.
I virkeligheden er det ren filantropi.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-06 11:59

e.c

o.v.n. det er da kun dejligt at kunne blokere for reklamerne

BTW gratis og gratis - er så meget sagt - uanset hvad så betaler man jo for en eller anden form for opkobling hos en udbyder

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 06-08-06 12:03

Du går glip af meget o.v.n.

Lige nu bliver jeg tilbudt at låne 200.000 kr. ved citibank uden dikkedarer. (Renten er dog ikke anført)
Så kan jeg vinde to flybilletter til Paris
og
få styrket sexlysten

(der var jo hele tre ting ... jaa, men den øverste bannerreklame skifter

Og vær sikker på at det virker ellers var de der ikke.

Og skynd dig så at få ændret din browser så du kan se alle disse herlige tilbud (og sikre kandu's økonomiske grundlag)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-08-06 12:45

vinde flyrejse til Paris...? og få styrket sexlysten?

Kan man så få ikke få "udbetalt" sexlysten først, og så OHH-LAA, Paris?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 06-08-06 12:54

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-06 16:27

Tak for svaret pirt03. Jeg tvinges så ikke til at se reklamer, de blokeres, men må bøje mig i støvet for reklame kronernes magt

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 06-08-06 16:53

Tak for det o.v.n.