/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
sms fra den gamle til den nye
Fra : Surf
Vist : 468 gange
50 point
Dato : 06-08-06 06:38

Min gamle mobil er en LG U8138 hvor jeg har nogen sms beskeder. ja det er 3 mobil jeg har. da jeg købte en ny telefon til den abonment jeg har en nokia 6280 og flytte sim korte over til den nye mobil. fik jeg kun mine kontakter med mig. og den kun ku finde få af de sms beskeder der

er der en løsning eller noget til mit problem. eller findes der et program til d

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 06-08-06 07:15

du må kunne sætte kortet i den gamle igen , og vælge at gemme dem på kortet istedet for i telefonen
ellers må du vidersende dem , men det koster jo lidt hvis du ikke har fri sms

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-08-06 10:00
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-08-06 10:16

hvis du er sikker på beskederne ligger på din gamle LG - så har du jo software og kabel til at overflytte til pc - så kan du hente dem ned på den nye den vej - har du prøvet det ??

(fatter ikke at man gemmer sms beskeder - men det er jo op til en selv )