/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemer med load tiden.
Fra : Pivili
Vist : 548 gange
10 point
Dato : 06-08-06 03:14

Har i andre også Problemer med load tiden når i bevæger jer rundt på www.kandu.dk jeg syntes det går utroligt langsomt inden siden kommer frem, jeg har ingen problemer på andre sider, men her på denne webside er jeg lige ved at falde i søvn inden siden kommer frem.

Og er der nogen der ved hvorfor ??

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 06-08-06 03:21

Du har helt ret. Kandu ér langsom.
I perioder er der værre end ellers. Indimelllem fungere siden slet ikke.

Problemet har været oppe at vende flere gang.
Hvorfor Kandu ikke får gjort noget ved det, forstår jeg ikke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-08-06 10:33

Hold da op

Langsomme tider

I er ret nye begge to, og jeg kan love jer for, at de tider vi har nu, er luksus og lynhurtigt i forhold til som det var før den nye version af siden vi bruger nu.

mvh dova

Annuller spørgsmålet
Fra : Pivili

Dato : 01-12-06 16:32

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål