/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Snydetrick
Fra : zonkeren
Vist : 2595 gange
100 point
Dato : 05-08-06 22:25

Så en film forleden hvor en mand væder med at han kan drikke to store glas øl hurtigere end en anden kan drikke to shots. samtidig må de iKKE røre hinandens glas. Derefter spørger ham med de to øl, om han må drikke det ene glas først, så kan den anden starte når han sætter glasset på bordet. Det går den anden med til. Når han så har drukket sin første øl, tager ham den anden det ene af sidt shot glas, men ølmanden sætter blot sidt glas på hovedet over det andet shot glas.

Han kan altså ikke drikke det, da han ikke må røre ølmandens glas, og væddemålet er tabt. lavede det med en kammarat den er genial..

Tænkte på om nogen af jer kendte nogle lignende trick, eller om i evt. har nogel links med sådan nogle tricks??

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-06 23:25

Du kan f.eks sige at du kan få en gaffel og en spiseske til at balancerer på en flaske ved hjælp af en tændstik. Det lyder umuligt, men er det ikke.

Prøv at flette tænderne fra en gaffel på "mundstykket" af en spiseske, når de sidder fast sammen kan du "flette" en tændstik ind mellem tænderne på gaflen, og med forsigtighed lægge tændstikken på halsen af en ølflaske. Du må lige øve dig, det er ikke så svært.

så er der også den med otte tændstikker lagt på række, man skal lave fire kryds, ved at springe to tændstikker over, altså man tager en tændstik og springer to stikker over, og laver et kryds. Løsningen er at du starter med nr fem fra venster og tæller to mod venstre og laver et kryds, dernæst tager du den til højre fra krydset og tæller to til højre og laver et kryds, dernæst tager du stikken yderst til højre springer over krydstet som tæller for to tændstikker, tager den til venstre over krydstet som tæller for to tændstikker, og vupti har du fire kryds, måske lidt rodet forklaret, men forstår du det ikke så spørg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-06 23:25

Du kan f.eks sige at du kan få en gaffel og en spiseske til at balancerer på en flaske ved hjælp af en tændstik. Det lyder umuligt, men er det ikke.

Prøv at flette tænderne fra en gaffel på "mundstykket" af en spiseske, når de sidder fast sammen kan du "flette" en tændstik ind mellem tænderne på gaflen, og med forsigtighed lægge tændstikken på halsen af en ølflaske. Du må lige øve dig, det er ikke så svært.

så er der også den med otte tændstikker lagt på række, man skal lave fire kryds, ved at springe to tændstikker over, altså man tager en tændstik og springer to stikker over, og laver et kryds. Løsningen er at du starter med nr fem fra venster og tæller to mod venstre og laver et kryds, dernæst tager du den til højre fra krydset og tæller to til højre og laver et kryds, dernæst tager du stikken yderst til højre springer over krydstet som tæller for to tændstikker, tager den til venstre over krydstet som tæller for to tændstikker, og vupti har du fire kryds, måske lidt rodet forklaret, men forstår du det ikke så spørg

Kommentar
Fra : jacla

Dato : 05-08-06 23:54

http://www.peak.dk/php/kategoritoplist.php?kategori=Underholdning&start=1
http://www.hundeforeningenaf1970.dk/tricks.htm

Så er den, hvor du beder en eller flere personer om at gemme en mønt under en at de ting der står på et bord.

Du går udenfor eller vender dig om mens de gemmer mønten.

Du skal have en makker der ryger af en cigaret mens du kører hånden over eks. flasker askebærger mv. jo tætter du er på mønten, jo tætter holder han cigaretten ved munden, når din hånd er over mønten, tager han et sug af cigaretten.

vh

Jan

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-08-06 09:04

Tag en persons hænder og før dem frem mod dig...
slip ham, og bed ham knytte hænderne.

Strø så lidt aske ovenpå den ene knyttede hånd, og påstå du kan trylle asken ind i hans hånd.

Giv et rask pust.....og VUPTI...asken er indeni i hånden...

(Du skal bare dyppe en let fugtig finger i askebæget INDEN du tager hans hænder. Så er asken dér)

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 06-08-06 11:36

Få en to-krone til at forsvinde!?!

Udstyr:
En to-krone
En skjorte eller trøje med lange og lidt vide ærmer.

Hvis du er højrehåndet så;
Placer to kronen på din venstrehånds pegefinger.
Lad din højrehånd cirkulere rundt om to-kronen imens du knipser og siger nogle ”trylle” ord.
Til sidst skal du knipse så din langefinger rammer to-kronen og så kan du med øvelse få den til at ”forsvinde” op i dit højre-ærme.

Det kræver noget øvelse, men virker fantastisk når man kan det!

Mvh. Dr. Disco

Kommentar
Fra : jacla