/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
manglende undertekster
Fra : mnbjenden2
Vist : 440 gange
100 point
Dato : 05-08-06 14:02

hej kan ikke få undertekster på mine dvd film bruger dvdsanta , har prøvet flere gange hva kan der være galt ?

Kommentar
Fra : lassethorsted

Dato : 05-08-06 14:50

Kan du ikke lige uddybe lidt?

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 05-08-06 14:56

har fx 13 ghost avi og teksten . bruger så dvdsanta til at lave en dvd film . men der er ingen tekst på selv om jeg har tilføjet teksten

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-08-06 15:00

Tror du ikke du skal eksportere avi filen med undertekster på først, og derefter når de er lagt over på avi'en lave den om til DVD?

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 05-08-06 15:06

moske men hvordan får jeg så teksten på en avi filmen

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 05-08-06 15:31

Prøv at se her:

http://www.kandu.dk/spg88906.aspx

Jeg fik ikke noget ud af det, men måske du kan få det til at virke...

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 05-08-06 15:37

hej prøver lige

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-08-06 19:48

Det er sikkert når du afspiller filmen det går alt. Du skal muligvis gå ind i menu når du fx afspiller på media player. Her har du sikkert mulighed for at klikke på forskellige sprog og undertekster. Eksperimenter lidt - så dukker de op

Kommentar
Fra : mnbjenden2

Dato : 05-08-06 23:36

nej ikke på min pc med bs-player der virker det fint . men når jeg vil lave den om til en dvd at jeg ikke har tekst . har prøvet med vso ConvertXtoDVD2 .der var ingen tekst. lige så med dvdsanta .
stadig ingen tekster eller nogle mugligheder for at sætte dem på