/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvilken bruger har
Fra : ans
Vist : 752 gange
10 point
Dato : 04-08-06 18:27

flest åbne spørgsmål?

Generelt generer det mig ikke at brugerne ikke lukker deres spørgsmål.

Brugeren med de mange åbne spørgsmål må ikke svare. Hvis den bruger, som jeg selv har fundet, skriver her, bliver spørgsmålet annulleret.

Det drejer sig om mere end 2 åbne spørgsmål

Ligeledes må brugere oprettet d.d. heller ikke svare.

Hurtig til tasterne find brugeren med de flest åbne spørgsmål

Der vil givet 1 point for hvert "åbent" spørgsmål til den. der finder brugeren med de fleste åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 18:32

Æv , its a jungle out there !

Men min bud er
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=11159

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 18:36

Et godt bud

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 18:37

ja men bare jeg forstod dine regler,
er du Advokat ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 18:39

Hva' er det så lige du ikke forstår?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-06 18:53

ans er bare ikke generelt generet af af brugere ikke lukker deres spørgsmål, men samtidigt vil hun ikke belønne en masseåbner med point hvis vedkommende kommer ind i det her spørgsmål?? tror jeg nok!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 18:58

Det skal jo være andre end brugeren selv, der finder den med flest åbne spørgsmål.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 19:00

ihh nu vrimler det med kryptiske beskeder.

Ans jeg forstår kun at jeg indtil videre er den enste der er vinder da jeg er den enste på banen.

Men kommer der en ny ind og skriver bøvs, eller en med mere end 2 åbne spørgsmål.
Så har alle tabt, inkl. dig da du kun får 5 påænger retur!

Ak , det sværeste af alt, det er nu at forstå !

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-06 19:01

Det jo dig der altid opfordrer folk til at de ikke skal lukke deres spørgsmål, så hvorfor skal vi nu finde den der har flest åbne? Tror det er en fælde det her

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 19:01

tedd !
En 'masseåbner' er det ikke sådan en man sætter oven på en kasse øl, og hvier i håndtaget

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 19:03

natmaden

Du er den eneste, der er kommet med et bud.

Måske jeg giver en trøstepræmie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-06 19:03

Jo det er det vist natmaden! Kunne bare ikke finde på et mere originalt udtryk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 19:08

En masseåbner

Min søn fik, da han blev 18 år en kasse øl. Hver flaske var støbt i beton. Men til gengæld fik han en "masseåbner" en pose sugerør

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-08-06 19:10

Hvilken bruger har flest åbne spørgsmål??

Ja, sådan et spørgsmål kræver jo altså, for at det skal være korrekt, at spørgeren selv kender det rigtige svar

Vil det så sige Ans, at du har brugt din tid på at tjekke samtlige registrerede brugere af Kandu.dk, for at finde ud af, hvem der har flest åbne spørgsmål

Hvis du har det, så......

mvh dova .....der "tiværtifælle" kun har et åbent spørgsmål

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-08-06 19:21

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=148431 - 21 stk
Hit mæ poængernø.......................og i andre holder nallerne fra påængernø

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 19:30

e.c din amartør
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=11159

Hit mæ sugerørene

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 04-08-06 19:32

jeg ved at jeg har observeret en bruger med mere end 200 åbne spørgsmål. Men jeg kan ikke huske hvem det er,,,,,,ærgeligt nok,,,,jeg kunne ellers godt bruge poængerne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 19:42

Knete du kan da ikke få påænger, du er sådan en almindelig bruger.
Men så forærer jeg da lige 200P.
Du skal bare konvertere til SUPERBRUGER
http://www.kandu.dk/faq.aspx#7

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 04-08-06 19:47

det var en joke natmaden,,,,,,jeg er udemærket klar over,at jeg er helt "almindelig",og det har jeg tænkt mig at blive ved med at være

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 19:50

Det var en joke Knete,,,, jeg viste det godt !
Ellers havde du været ualmindelig langsom til at regne det ud

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 20:05

dova

Citat
Vil det så sige Ans, at du har brugt din tid på at tjekke samtlige registrerede brugere af Kandu.dk, for at finde ud af, hvem der har flest åbne spørgsmål

Nej det har jeg ikke, det er et tilfælde, at jeg har set en bruger med mange åbne spørgsmål.

Det er jo heller ikke til at vide om det er den bruger, der har flest

Nogen højere bud ?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 04-08-06 20:14

Tror arne.jacobsen er den med flest påmindelser om at lukke spørgsmål på kandu.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 20:29

Citat
Nej det har jeg ikke, det er et tilfælde, at jeg har set en bruger med mange åbne spørgsmål

Har jeg så slet ikke vundet påænger eller sugerør

Der er nu noget lumsk advokat et eller andet over det her

Gad vist hvor lang tid det tager,
at lave en ny profil og så åbne 800 ulukkede spørgsmål

Må man det ???
Åhre nej !!!!!
Citat
Ligeledes må brugere oprettet d.d. heller ikke svare.

Advokater

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-06 20:30

Det kan da vist højst blive 220 spørgsmål af 1 points! Helt ærligt ans hvem gider gøre det?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-06 20:54

Næhhh det er der sikkert ingen der gider, så derfor annullerer jeg.

Natmaden får point for den bruger, som han fandt, men der er et bud, der er højere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-08-06 20:56

paperboy har 7 ubesvarede!

Annuller spørgsmålet
Fra : ans

Dato : 04-08-06 21:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Natmaden kom med et bud, så han får point i en anden tråd.