/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
service-betaling
Fra : aasenissum
Vist : 597 gange
200 point
Dato : 04-08-06 16:17

langt ude på landet, selv laangt væk fra kragernes vendeplads, boede der flere familier af forskellig oprindelse.
nogle med småfolk og andre med gammelfolk.
fælles for dem alle var, at hver husstand havde brug for at kunne komme i kontakt med omverdenen.
heldigvis var telefonen opfundet - tdc ligeså.
tdc var også god til at opfinde:
tegn abonnement hvis din telefon er i uorden.
vi henviser gerne til dit mobilnummer. jotak til mobilpris for den, som ringer op..
vores fejlmelding (pga. tordenvejr) vil blive rettet om 14 dage.

ikke før?
næh, man ville da være komplet idiot, hvis man saver den gren over, man selv sidder på.
hvem sagde guldkalven?

hvis uheldet for alvor er ude, har vi hverken sygehuse (nærmeste er efterhånden viborg, 62 km) eller telefoner.

HVOR KAN JEG AFLEVERE EN GANG BROK, HVOR DET VIL GØRE MEST ONDT PÅ TDC.???
jeg er ret sikker på, at det ikke af næste faktura fra tdc vil fremgå, at vi har opnået en rabat ved mangel af telefon i 14 dage.

jeg ved godt, at jeg som én person ingen indflydelse har på pengetanken tdc, men for min egen skyld MÅ jeg gøre noget.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-08-06 16:26

glemte at sige, at det drejer sig om 7 husstande, som pt. er uden telefonforbindelse via fastnet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-08-06 16:27

Husk at klage i to eksemplarer - et på Dansk og et på Engenlsk (halvdelen er amerikansk)
Vi fik ikke henvist - men omstillet til mobil da fastnettet var nede. (vi betalte så mobiltakst)

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 210 point
Dato : 04-08-06 16:34

hej aasenissum

du kan skrive til henning dyremose på følgen mail

hd@tdc.dk

jeg ved ikke om du får noget ud af det men han er tros alt den store chef god fornøjelse

ps giver han dig et svar må du gerne skrive tilbage god weekende tros alt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 04-08-06 17:07

TDC skal betale differencen mellem fastnettet og mobilnettet, da det er dem, der har fejlen - vil jeg tro.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 04-08-06 18:43

thyfoon, jeg har skrevet en lang hilsen til vor far. venter spændt på svar.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 04-08-06 22:34

aasenissum jeg glæder mig til at høre hvad vore far siger til den sitaution kan være vi skal ha fat i moar far plejer jo at være bagne for moar

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-08-06 11:01

HD har da ikke tid til at svare dig - tror osse, at han er ligeglad.

Har ladet mig fortælle, at han har fået sin aftrædelsesbonus i 100kr-sedler.

Så han skal nok bruge de næste par år til at tælle sine penge.

PS. Jeg ville egentligt godt bytte med ham.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-08-06 11:15

brokke, jeg er sikker på, at du har ret, men som jeg plejer at sige til brokr..., du kan være helt sikker på, at intet sker, når du ikke få lettet rumpen fra fifaen.
om ikke andet, så trives jeg bedst med mig selv, når jeg forsøger, osse selv om slaget er tabt på forhånd.
var det 34 mill. den dyre berg fik for at aflevere nøglen? da det må være forbrugerne, som har sparet sammen så dygtigt, måtte det kanskesens være fornuftigt at investere i forbrugernes interesse. man ku jo gå hen og skifte selskab kollektivt. forbrugerne er jo et flygtigt folkefærd.

måske skulle de høje herrer tænke lidt på thiese mejeri contra arla. uf da.
hvis du bytter, så er det måske dig, jeg skal skrive til???

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 05-08-06 11:33

Citat
hvis du bytter, så er det måske dig, jeg skal skrive til???

Ja-det er det, men så har jeg heller ikke tid - jeg tæller 100kr-sedler. Så er du lige langt.

MEN

Jeg forstår dig godt, og det er altid godt at lukke lidt galde ud - bare du lover mig at passe på blodtrykket.
Problemet er blot, hvor skal vi flytte hen ?
Her hvor jeg bor var - indtil fornyligt - den eneste fornuftige mobildækning TDCs og de beboere i området, der er flyttet til anden udbyder er udsat for selvsamme mangel på engagment og lave serviceniveau.
Det er desværre åbenbart en udbredt brancheegenskab og eet sandkorn i Sahara skaber ingen lavine

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-08-06 13:26

næh, men hvordan er det nu med den der dråbe, som er begyndelsen på et hav? høhø
i mit mest galsindede øjeblik (stadig nul telefon forresten), havde jeg planer om at samle de nødstedte abonnenter, og så i samlet flok (ca. 20-25) invadere butikken (hvor de jo bare er så hjælpsomme og venlige) i nykøbing, og f.eks. nægte at forlade området, før der var en afgørelse nu og her på bordet.
jeg plejer at dampe af inden det påvirker bodtrykket, som i forvejen er for lavt.

men helt ærligt, så mener jeg, at i stedet for alenlange deterosseforgaltsnakke hen over kaffebordet, så rejs jer først og fremmest fra stolen eller hold mund. nyt emne, tak.

det må være varmen, der trykker lige nu, for humøret fejler ikke noget , selv om det ku' lyde sådan.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-08-06 18:58

Hvis man ikke siger/gør noget, får man heller ikke noget - dét bliver jeg mindet om ifbm mange ting.

Bare den lille sejr, at du får bevist, at det ikke dig, der har lavet puha.

De skal sqtte tage r.... på mig. Og jeg har vundet flere slag på den koonto.

De finder ud af, at jeg holder ved til sidste blodsdråbe - så de kan ligeså godt give sig ellers bliver sagen for dyr for dem.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-08-06 21:21

Og det foregår naturligvis på rolig og civiliseret måde.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-08-06 06:22

har lige været ude og fotografere en fantastisk morgenstemning med sol over en mark med en diset stribe. den oplevelse er gratis. det foregik med bar mås, hvide træsko og en for kort t-shirt.
sendte samtidig ønsker til himlen om, at naboen stadig ligger under dynen.

i stedet for at tælle 100 kr - sedler, var det måske et forslag til den der dyre mose.

stadig nul telefonforbindelse.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-08-06 10:20

i tror det er løgn, (gid det var) men nu er vandet forsvundet.
selvfølgelig mens jeg var i "bad" og lige havde sæbet mig ind (heldigvis ikke mit temmelig lange hår), så NUL VAND. jeg kan hilse å sige, at det klør.
håber I har en god søndag og sæt pris på de daglige goder.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-08-06 10:21

Citat
har lige været ude og fotografere en fantastisk morgenstemning med sol over en mark med en diset stribe. den oplevelse er gratis. det foregik med bar mås, hvide træsko og en for kort t-shirt.

Det tror jeg ikke på !!! - Dokumentation udbedes

Citat
Hvis man ikke siger/gør noget, får man heller ikke noget

Jeg er bange for, at i dette tilfælde (TDC) er det et projekt a la Sisyfos og som sådan skønne spildte kræfter. Erfaringen (egen) siger mig, at aktioner vil være et herligt klask i dynen med - om muligt - mindre effekt.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-08-06 15:41

...og hvem har så bare fået vand igen. hva
nanananana.
allerede for 2 timer siden.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-08-06 19:04

Citat
og hvem har så bare fået vand igen. hva

De lokale vandværker er nu effektive - ellers får formanden kun vand til den årlige vejfest

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-08-06 22:50

en grimme trussel at ha' hængende og når de så allesammen kigger

Godkendelse af svar
Fra : aasenissum

Dato : 11-08-06 21:35

Tak for svaret thyfoon. vi får se, hvad hd's stedfortræder lader rulle af klingende mønt.