/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
command and conquer - kom igan
Fra : thorkil1
Vist : 503 gange
100 point
Dato : 04-08-06 10:14

min søn vil gerne igang med at spille command and conquer. Hvad hedder den cd-rom, hvor man kan komme igang? Lige nu kan man købe en decade-dvd-rom med spil tilbage fra 1995. Er det stadig det samme grundspil spillet er bygget op omkring?

thorkil

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 110 point
Dato : 04-08-06 10:33

Ja,der er lavet alle dem her samme grundspil spillet er bygget op omkring,men grafiken bliver selvfølgeligt bedre ved de sidste

Command & Conquer

Command & Conquer The Covert Operations

Command & Conquer Red Alert

Command & Conquer Red Alert The Aftermath

Command & Conquer Red Alert Counterstrike

Command & Conquer Tiberian Sun

Command & Conquer Tiberian Sun Firestorm

Command & Conquer Red Alert 2

Command & Conquer Yuri's Revenge

Command & Conquer Renegade

Command & Conquer Generals

Command & Conquer Generals Zero Hour

http://dk.kelkoo.com/b/a/cpc_6513_ps_16203312_gs_21808435.html

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 04-08-06 10:39

[CITAT][Hvad hedder den cd-rom, hvor man kan komme igang?/CITAT]

Han kan jo bare starte med den første og den han har gemmenført den så den næste,den første er Command & Conquer

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 05-09-06 23:36

Ved man kan købe en boks med samtlige spil command & Conquer har lavet... til 250kr i de fleste kvickly eller brugsen...

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 27-09-06 22:06

Tak for svaret jangchr.