/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2000 er blokeret
Fra : Reichstein
Vist : 524 gange
39 point
Dato : 04-08-06 08:52

Er der en der kan hjælpe mig over et problem med min outlook? Når jeg dobbeltklikker på outlook, åbner den det forste vindue, hvor der blot står Outlook 2000, - selve programmet svarer ikke.
Hvis jeg åbner andre programmer, arbejder de meget langsomt, og når jeg lukker dem ned, bliver en del af den seneste side, stående i det felt, som før viste Outlook 2000.
Jeg har mange informationer liggende i min outlook, som jeg nødig vil miste.
HJÆLP!!!

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-08-06 09:02

Har du prøvet at gå ind i Hjælp der findes Find og ret fejl... i mange tilfælde vil den finde en programstump du kan have mistetog så installere den igen.

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-08-06 09:08

Hjælp, i hvilket program?

Kommentar
Fra : zakia1964

Dato : 04-08-06 09:17

Har du et opdateret antivirus program og har du scannet din PC for nylig? Hvis du ikke har en virus - kan du med fordel genindstallere Outlook.

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-08-06 09:21

Der er checket for virus, og outlook er geninstalleret, men kan stadig ikke åbnes.

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-08-06 09:22

Der er checket for virus, og outlook er geninstalleret, men kan stadig ikke åbnes.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-08-06 09:37

Citat
Hjælp, i hvilket program?

Det var Outlook 2000 vi talte om ikk' - i værktøjslinien øverst, ca. midt i står der Hjælp det er der du skal trykke...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-08-06 09:39

Muligheden er også at sætte Office CD'en i maskinen og køre en geninstallation!

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-08-06 09:45

Jeg kan ikke søge hjælp i Outlook 2000, da jeg ikke kan åbne det
Jeg har prøvet at slette og geninstallere, intet hjælper

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-06 10:03

prøv lige at åbne denne computer - højreklik på drevet (c) - vælg funktioner - vælg " ret fejl i filsystemet automatisk" og se om det hjælper. (processen kræver sikkert du skal genstarte så den kører når maskinen kører op igen.

ps.. får du ingen fejlmeddelelser ???

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-08-06 10:13

Jeg får kun den fejlmeddelelse, at Outlook svarer ikke, når jeg lukker maskinen ned.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-06 10:30

kører du XP ellerwindows 2000 ??? Problemet opstår faktisk mest i sidste .

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-06 10:32

hmmm - der skulle stå problemet opstår faktisk mest i sidste hvis du har opgraderet til win 2000

Kommentar
Fra : zakia1964

Dato : 04-08-06 10:34

Hvis du har prøvet at geninstallere Outlook og den stadig driller - så skal du måske geninstallere Windows.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 04-08-06 10:47

hvad med en repair af selve WinXP ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 19 point
Dato : 04-08-06 11:00
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 04-08-06 12:39

Har selv prøvet at miste et års mails i Outlook - puha.
Før du går videre med dit eksperimenteren så tag lige en kopiaf filen med mails. Den hedder noget med *.pst. Brænd kopien ud på en CD -så kan det da ikke gå helt galt.

Kommentar
Fra : Reichstein

Dato : 04-08-06 13:41

nu har jeg forsøgt alle forslag, og intet har hjulpet.

Godkendelse af svar
Fra : Reichstein

Dato : 07-08-06 23:08

Tak for svaret miritdk.
Jeg nørklede med at flytte pst filerne frem of tilbage en tid, og faldt så over en fil der hed Outlook Internet Settings, - da jeg klikkede på den, startede min Outlook.
Din besvarelse var ikke præcis, men den hjalp mig videre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-06 23:11

godt du beskrev det så en anden kan finde svaret