/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
macromedia flash player
Fra : Baxon7
Vist : 601 gange
97 point
Dato : 04-08-06 04:11

hej

macromedia flash player er jo en animationer program?...
men hvordan kan jeg finde dette program i XP..
jeg har en games,det skal åbne med selvest macromedia flash player
men jeg kunne ikke finde den skide (macromedia flash player).exe i xp,
eller er det kun med animationer på internet??

jeg ville start macromedia så kan jeg åbne det med bestemt files..kan jeg??

baxon7

Kommentar
Fra : janing

Dato : 04-08-06 04:38

Hej BAXON7

Her er et sikkert sted du kan gå ind og hente den fra,

www.support.tv2.dk/software/?index&forside

Hilsen Jan

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 04-08-06 05:04

davs..dem har jeg...men hvor kan jeg finde disse program i min xp(PC)...
den er ikke nogen i programmer...kunne ikke finde i mappen programmer eller windows

jeg åbne fint på internet jeps..men jeg skulle åbne med files,som kræve disse typer..så
hvor er de hen i min xp(PC)..
grrrr..
baxon7

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 04-08-06 08:48

Hvad er det helt du skal åbne?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-08-06 09:02

Er det ikke Shockwave Player du mener>

http://www.adobe.com/shockwave/download/

Spil der benytter sig af Shockwave Player

http://www.shockwave.com/home.jsp

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-08-06 09:11

Forresten vis du har et spil der skal/kan bruge
Shockwave Player og du har installeret samme så
skulle det kører automatisk når du klikker på spillet.

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 04-08-06 09:52

Hvis det kun har Shockwave Player så skal du spille dinne spil igennem din browser. Træk filen ind i browser eller åben den igennem browser.

Ellers skal du have Macromedia Flash Player. Så ligger den under programmer og så burde du kunne double klikke på filen og så skulle den spille...

mvh.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-08-06 10:25

hvis du er i tvivl om hvorvidt du har de to - flash player og chockwave - så kig i din stifinder under programmer - der vil de vise sig. Eller klik på start - kør - skriv regedit - og kig under HKEY-LOCAL-MACHINE - under software vil de vise sig.

Misforstår vi dig mon - eller misforstår du noget ??? Spil der kræver disse installationer finder selv hvad de skal bruge og starter op

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-08-06 10:34

IE>funktioner>internet indstillinger>generelt>indstillinger>vis objekter,højreklik på flash/Shockwave Player>egenskaber
eller
C:\WINDOWS\Downloaded Program Files
eller

C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash

Kommentar
Fra : Dr.Disco

Dato : 04-08-06 11:19

Så vidt jeg forstår så er der to flash players som afspiller igennem browser;
Adobe Flash Player - http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW
Shockwave Player -http://www.adobe.com/shockwave/download

Hvis du skal have en selvstændig flash-player, så kommer den med Macromedia Flash Professional 8 - http://www.adobe.com/products/flash/flashpro - men den skal du betale for.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-08-06 13:23

macromedia flash player findes ikke i xp. Den skal du selv hente. Nu hedder den bare Adobe i stedet for macromedia.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-08-06 15:35

Kommentar
Fra : Baxon7

Dato : 04-08-06 20:23

davs...tak for de mange besvar...
den files er typer (Flash Movie)...
jeg tror nok,,at det er defekt eller en fejl i...så jeg kunne ikke åbne disse files..
det er vistnok en race-games eller race-film...som jeg fik af en ven..som ville have jeg skulle
hjælpe..men selv jeg kan ikke hjælpe..så jeg prøve med jer...tror det er fejl/defekt files..
det har over 50 files med typer (Flash Movie)..i nummer rækker 1-50....
så har dette en (Macromedia Flash Player 7.0 r19) men det kunne ikke engang funger med dem..
så ?????????????????

Baxon7

Annuller spørgsmålet
Fra : Baxon7

Dato : 07-08-06 05:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål