/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
wireless switch
Fra : tipini
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 03-08-06 22:01

--------------------------------------------------------------------------------
Hej
Jeg har fået lavet ged i det. Kan slet ikke se nogen tråløse netværk mere, - PC siger at jeg skal slå wireless swith on,- men hvad betyder det? Har cybercity router og linksys trådlås dims.
Tina

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-06 22:11

Kan du åbne linksys programmet og sætte den til at søge.
Prøv også at genstarte routeren.

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 03-08-06 22:36

det er ikke routeren, . naboen kan komme på, men jeg fandt et program intel wireless, . stod tryk fn F2 og så var det enabled!
Tina

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-08-06 22:53

Der kan godt være lidt forskel på hvilken knapper du skal trykke på. På min slæbebar er det "Fn" og "F1". Her er der et lille blåt antennesymbol.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-06 22:11

Hvad er det du helt nøjagtigt gør, når din trådløse forbindelse ikke virker?
Hvor mange trådløse enheder har du?
Hvordan er dit netværk strikket sammen?
Fandt du ud af det med at tænde for din PC's trådløse enhed?
Er den trådløse enhed tændt i din router?

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 08-08-06 22:52

til severino
Jeg er kommet på nu, - kabel forkert, - men også nødvendigt at taste fn - F2, - og det skal jeg stadig en gang imellem for at få forbindelse. Det skulle jeg ikke tidligere
Tina

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-06 23:27

OK på min er det så F1, men sådan er der så meget der er forskelligt fra mærke til mærke.
Du må have en lysmarkering for om der er tændt for den trådløse del?
Min starter automatisk med den forventning, at der er en trådløs forbindelse, ellers prøver den om der er et kabel tilsluttet.
Så du må have en indstillings mulighed for at den vælger den trådløse mulighed først!?

Det var da godt du kom igang igen. Sådanne problemer kan sende spytkirtlerne på overarbejde og næsten få øjnene