/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
lampe på batteri?
Fra : jobestar
Vist : 5149 gange
50 point
Dato : 03-08-06 17:36

Hej

Det er på tide at jeg for ryddet op i mit kælderrum, men der er ikke meget lys dernede og ingen stikkontakt, så skal finde mig en lampe der kører på batteri.

Har søgt på google og det eneste jeg kan finde er den her

http://www.tool-net.dk/shop/default.asp?ReferrerStr=http%3A%2F%2Fwww%2Egoogle%2Edk%2Fsearch%3Fhl%3Dda%26sa%3DX%26oi%3Dspell%26resnum%3D1%26ct%3Dresult%26cd%3D1%26q%3Dbatterilampe%26spell%3D1&ProductID=11768

Umidlbart virker den vel også fint nok, men vil da lige høre om der er nogen med erfaringer på det her område?

måske findes der et bedre alternativ?

Mvh Oscar

Accepteret svar
Fra : kammanoerup

Modtaget 60 point
Dato : 03-08-06 18:15

Hej- lampen er udmærket, men gi'r ikke meget lys. Jeg købte engang 5 stk., som vi har brugt her, når strømmen gik. Men hvis du rigtig skal kunne se er det ikke nok med en. Køb nogle stykker og sæt op på væggen , tryk ogdu har lys. Venlig hilsen Kamma

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 03-08-06 23:54

Jeg kunne da foreslå. du fik trukket en ledning ned fra lejligheden. Men ellers alt, der kan køre på AA-celler vil være fint. Lavprisbutikkerne har jævnligt tilbud på sådanne opladelige celler ("batterier") og ladere til dem, og det bliver nok den billigste måde at tranportere strøm derned, hvis den med forlængeren ikke virker.
mvh
pbp

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 04-08-06 03:49

Det kan da ikke gå helt galt til prisen
Men ellers giver den her et godt lys.
Genop. lampe med fjernbetjening 198kr.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=733144811&n=422000782&pn=704805322

Prisen er højere , men du skal ikke tænke på batteri og oplader.
og fjernbetjening er praktisk hvis man er på vej ind i en mørk kælder.
Og den lyser kraftigt.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-08-06 08:04

Du kan købe en campinglampe til batteri for 50 til 100 kr. i fx. Bilka, HKS mv.

http://www.hks-camping.dk/default.asp?lang=da

se nederst på siden.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 04-08-06 08:05

Æv - linket virker ikke korrekt - skriv "lampe" som søgeord....

Ampere

Godkendelse af svar
Fra : jobestar

Dato : 15-09-06 12:18

Tak for svaret kammanoerup.

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 15-09-06 21:25

Hej Dejligt at kunne hjælpe (lidt) V.h. Kamma