/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Flotte hjemmesider
Fra : steenolsen
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 03-08-06 11:23

Hej,

Vi skal snart igang med at lave ny hjemmeside, og ville høre, hvad der er "et hit" hos dig / jer. Hvilke(n) hjemmeside(r) er dine topfavoritter og hvorfor? Jeg tænker ikke i relation til indhold, men udelukkende det designmæssige

Steen

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-08-06 12:08

TJa i bund og grund - tja deter et svært spørgsmål netop fordi der bliver "stjålet" så mange ideer omkring designmæssigt!

Men ellers rolige farver, ingen flyvende objekter der gør soiden forvirrende at kigge på - nem navigering og enkelt stilrent design!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-08-06 12:17

helt ening med peque - fancy sider og sider med musik og diverse gør at jeg personligt hopper væk i et splitsekund.
Navigation - oversigt og tydelig læsning er absolut en favorit her

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 03-08-06 12:55

hvor har I ret, sider hvor alting farer ud og ind, blinker og spiller er sider der kun
kan være til fornøjelse for den der har lavet den. og måske et forsøg på at prale lidt,
"se hvad jeg kan" men vi ved jo allesammen det godt kan laves.
Jeg gør som miritdk, hopper straks væk.
Fortæl dit budskab klart og tydeligt, ikke for stærke farver, og nem navigering
så har du chancen for flere besøgende.
God fornøjelse med det.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 03-08-06 17:36

Hej,
Hvad siger I til denne: http://www.ryaasejladsen.dk/
/PG

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 03-08-06 23:07

Kedelig hjemmeside.
Designmæssigt er der ikke noget at komme efter, den ligner enhver anden hjemmeside.
Et logo i øverste venstre hjørne gør ikke designet godt.

Mogens

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 07-08-06 00:35

Tak for indlæggene, men har I ikke nogle konkrete hjemmesider, hvor I virkelig bare synes at det sparker r_v?

Personligt synes jeg eksempelvis at http://www.webpay.dk/ er temmelig stilet - men måske også lidt kedelig. Det svinger lidt hvad jeg lige synes.
Eller noget helt andet, men alligevel holdbart: http://www.h23.cl/
Steen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-06 10:42

webpay er nem og diskret og er en side man vil vende tilbage til.
h23 - hmmm ikke en side jeg ville ind på for ofte men sikker interessant for nogen.

Prøv at tænke på det her - indholdet og designet skulle helst passe sammen

Kommentar
Fra : smokeman

Dato : 31-08-06 16:40

Måske du kunne bruge en PHPFusion-site ?

Kig evt. på www.dvdside.dk - bygget op omkring gratis CMS-system fra PHPFusion.