/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar computer til ca. 5000kr
Fra : Bml
Vist : 764 gange
270 point
Dato : 02-08-06 21:21

Nu følger jeg ikke så meget med i hvad der sker i den bærbare verden og de forskellige cpu'er osv.
Jeg skal bruge en bærbar computer der skal kunne klare de mest bersale opgaver som: musik, tekstbehandling, Internet, osv..

Er det muligt at få en computer i den prisklasse der kan klare billedredigering i photoshop?

Den skal ikke bruges til spil af nogen art. Det bruger min stationære til

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 02-08-06 21:32
Kommentar
Fra : Bml

Dato : 02-08-06 21:50

Må godt være inkl. win home/pro og trådløst net

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 280 point
Dato : 02-08-06 22:07

www.zepto.dk
eller
www.pcdirect.dk

der kan du købe danmarks billigste bærbare med centrino teknologi. (strømbesparende) Det vil jeg da mene vil være en fordel for ikke altid at skulle til en stikkontakt

http://www.pc-direct.dk/Default.aspx?page=Configurator&configurationid=PqFS7XUlIlNydnvEI8

Zepto 4015 Celeron M 1,4 GHZinkl. XP home og trådløst netværk kr 5.658,75 inkl. moms

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-08-06 22:11

Jeg ville nok lige for 250,- ekstra udskifte de 256 DDR2 ram pc 4200 med 512 MB DDR2 pc 5300

Prøv dig frem og pas på for pludselig er det blevet en dyr fornøjelse for der er mange fristende tilbud

Godkendelse af svar
Fra : Bml

Dato : 03-08-06 11:22

Tak for svaret Fijala. Jeg må jo sidde og rode lidt med det til jeg finder noget

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-06 10:24

Tak for point. Du vil ikke fortryde hvis du køber en Zepto. Vi har selv en i huset en 6515 videscreen og den er super hurtig.
Held og lykke med det.