/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Pup-up windows bloked
Fra : Fattig
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 02-08-06 16:31

Den seneste tid har jeg været ude for at få meddelelsen "A PUP-UP WINDOWS WAS BLOCKED", når jeg er inde på www adresser og bruger links for at komme videre. Der må være noget jeg har fået aktiveret uden at vide det.
Kan nogen hjælpe?

Ps. der er ingen firewall instaleret på pcén

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-08-06 16:51

Muligheden er at din udbyder har spærret for det, måske på grund af indholdet!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-06 17:20

WinXP har jo indbygget pop-up dræber efter installation af SP2 opdateringen!

Du kan indstille den under funktioner i Internet Explorer browseren

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 02-08-06 17:25

xp har jo indbygget pop-up stopper - den kan overrides hvis du vil se indholdet (sikkert bare reklamer osv eller noget skidt) hvis du bruger ctrl eller pil op (glemte lige hvad den hedder) samtidig som du klikker dig ind på siden.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 02-08-06 17:30

Du kan også slå det fra permanent.
Under "Funktioner" - "Internetindstillinger" i Internet Explorer vælges fanebladet "sikkerhed" derefter trykkes på "brugerdefineret niveau".
Du skal så rulle ned til punktet "diverse" og der er der en funktion der hedder "Brug blokering af pop-up vinduer" - den skal sættes til "deaktiver"
Så skulle det være løst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-06 17:37

og så kom jeg på at pil op = shift -

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 02-01-07 18:19

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-01-07 18:25

velbekomme - men du skriver at du ikke har firewall på - det er en rigtig dårlig ide at lade være faktisk - der er rigtig gode firewall at få gratis