/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Cadskolen
Fra : fjendsbo
Vist : 1397 gange
100 point
Dato : 02-08-06 15:40

Jeg har besøgt cadskolens hjemmeside og set at de har nogle lær-selv kurser til små penge. Er der nogen af jer der har prøvet disse kurser, og hvad er jeres erfaring med dem?
Findes der andre fjernkurser/lær selv kurser på nettet?

Jeg er helt ny i Autocad (bruger version 2004) men har tidligere tegnet i ProEngineer.

håber at høre fra jer

VH Fjendsbo

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 02-08-06 20:32

På denne side finder du et meget stort og godt forum om alt hvad der har med 3D at gøre.
Det er ikke et jeg bare har fundet ved at søge. Har selv benyttet det på et tidspunkt hvor jeg kastede mig over samme (og siden opgav det igen).
Brug lidt tid på at kigge på det. Er meget brugbart, syntes jeg.
Er også mulig at se noget af det andre laver.

http://www.cgsociety.org/

Jeg har desværre ingen kendskab til online-kurser.

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 02-08-06 21:49

Hej !

jeg har selv taget kurser på Cadskolen. Det er godt nok et par år siden (inden man ændrede tilskuddet).

Deres daværende kursusmateriale synes jeg er af en god kvalitet, og jeg ville nok bruge Cadskolen igen en dag.

Kik lige på denne side http://www.carlssons.dk/

Her findes kursusbøger til download.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 03-08-06 17:58

Hvad med teknisk skole på aftenkursus?
De plejer da at være billige.

Kommentar
Fra : fjendsbo

Dato : 04-08-06 08:07

Cadskolen er bestemt også billig, så længe man vælger lær-selv-kurser. 249 kr for et begynderkursus i 2D, og så har man fri adgang til modulet i 12 mdr. Dertil kom så ligeat de også giver 10% i studierabat, så jeg kan nøjes med at betale 225 kr. Nu har jeg bestilt det, så kan jeg jo altid fortælle jer om det er noget værd

tak for svarene indtil nu, men jeg lader lige tråden stå åben lidt endnu, det kunne jo være at der var nogen der kunne svare mig lidt mere konkret

Accepteret svar
Fra : Autocadster

Modtaget 100 point
Dato : 28-08-06 14:29

Har selv lige gået på Erhvers Akademiet og lært lidt AutoCAD 2006, men da det jo ikke hjælper dig meget.

Ja så har jeg til gengæld cd'ere og lærebøgerne til v2004 dem fik vi da der var kommet nye bøger, det er selvstudie bøger + cd'ere og det er ret godt. (Syntes jeg)

Disse bøger + cd'erer må du gerne få mod betaling af evt. porto, skriv evt. til autocadster gmail.com

Godkendelse af svar
Fra : fjendsbo

Dato : 30-08-06 13:52

Tak for svaret Autocadster.

Jeg har sendt en mail til dig. håber at høre fra dig snart

Vh Fjendsbo