/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Recoder til DVD?! HJÆLP!
Fra : alkyrix
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 02-08-06 14:54

Hej!
Jeg har en Deambox 7000S (recoder), og jeg har optaget en masse film, men nu er den ved at være fyldt op. Jeg vil gerne have muligheden for at brænde mine film ned, så jeg slipper for at slette dem helt...

Recorderen gemmer i et format der hedder *.ts og jeg har fået at vide det vist nok er et mpeg-format. Så vil jeg bare gerne have brændt filmen ud så jeg kan bruge dem i min dvd-afstpillere, så jeg ikke skal lægge dem ind igen osv. det er lidt for besværligt.

Jeg har prøvet at bruge nero til at brænde dem med, men den ved ikke helt hvad den skal med filtypen, så jeg er lidt på bar bund.
Er der en derude der lige ved hvordan man skal fixe det? Også uden alt for meget besvær?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-06 17:50

du kan konvertere til mpeg såvidt jeg husker - men prøv at kigge her:

http://dreambox.ingmar.dk/Eguide.asp

Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-06 06:14

Prøv og gå ind på dette forum der er mange der noget om dreambox.

http://www.digsat.net/wbb2/index.php?sid=
dr.dem

ps. du skal tilmelde dig med e-mail lige som her.

Godkendelse af svar
Fra : alkyrix

Dato : 08-08-06 22:50

Superduper..det er jo et rigtig godt forum, fik svar vildt hurtigt