/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Download musik til MediaPlayer
Fra : marcussen1
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 01-08-06 19:32

Kan man downloade musik og lægge det på Windows Media Player 11, og i givet fald hvorledes?
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 20:45

Hej Niels. Ja det kan kan du da. Download alt hvad du vil. Placer det i en mappe og så har du det. derefter kan du højreklikke på nummeret, mappen eller hvad du vil, og vælge Føj til afspilningsliste. Så sker det. Hvad er problemet?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 20:53

Men hvorfor bruger du vers. 11 ? Er du specielt interesseret i at tiltrække dig alle mulige problemer?

Lad være med at opgrade din WMP til en ny version indtil du har sikret dig at den er problemfri.

Jeg har brugt WMP i mange år. Jeg har end ikke hørt om vers. 11

Jeg kunne da ikke drømme om at risikere at min velfungerende version, pludseligt ikke længere fungerer!!!!

Hvis du pludseligt vælger at upgrade til en højere vers. er det squ da osse din egen skyld.

Tænk dig for pokker om. Lad være med at upgrade før du er 100% sikker på at det er en god ide.

Ellers er du bare endnu én af den lange række af idioter, der er nødt til at spørge Kandu's eksperter om hjælp.

Pkt. 1.: Lad være med at KVAJE DIG.

Pkt. 2.: Lad være med at kvaje dig igen.

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-06 21:05

Hvis du har downloadet noget musik - og nu har det liggende i en tilfældig mappe (men ikke i WMP).

1. Marker filerne > 'Klip' > peg i mappen 'Musik' og vælg 'Sæt ind'.

2. Åben WMP > 'Filer' > 'Føj til bibliotek' > 'Ved søgning på computer' > sæt prik det rigtige sted (= læs og vælg!) > klik 'Søg'.

3. De nye filer vil nu blive tilføjet 'Bibliotek'.

Sådan gør du det - forudsat at det stadig foregår på den måde i WMP 11.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:10

Ellers kan du prøver om du kan finde noget om det her. Men jeg tvivler, da der ikke er tale om manualer/vejledninger.
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/default.mspx
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/11/default.aspx

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 21:11

Stimo1 - det er jo det jeg allerede har sagt. Hvad er der galt med dig? Sade du ikke i en tråd igår at du ikke længere gad at være her inde? Nu skulle du til at være sammen med dine venner?

Du var så DUM at du ikke vidste at dine 320 superpoint var optjent i juni måned og resten 3300 i juli måned!!!!

Nu kommer du ind i dette spørgsmål og svarer det samme som JEG allerede har gjort.

HVAD FANDEN ER DER GALT MED DIG STODDER?

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:14

arne.jacobsen > Fuck dig!!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:17

Jeg kan forstå at jeg genere/irritere dig.
Bar alle tiders - det redder min dag!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 21:22

Stimo - http://www.kandu.dk/Spg89791.aspx

Har du ikke lukket fordi du udelukker de folk der KAN svare dig.

Dit seneste spørgsmål var et stort bevis på hvor DUM du er. I selve spørgsmålet ER svaret allerede givet, men da du er så stor en idiot, har du endnu ikke set det.

Små drenge der som DIG tror at de ER noget efter 1 måned, er kun nogle små skiderikker.

Jeg har været SUPERBRUGER i mere end 2 år og har hjulpet i 100-vis af brugere.

Hvad har du din lille idiot.

Gør dog alvor af dine egne ord og forsvind fra Kandu. Du kan jo alligevel INTET.

Dine egne spørgsmål viser at du ikke en gang kender Kandu's egne regler.

Hvordan pokker skal du så kunne hjælpe andre.

Du er et lille dumt fæhovede, og du bliver ikke andet.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:30
Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:37

Citat
"Jeg har været SUPERBRUGER i mere end 2 år ..."

Næh..., du har såmænd været hjernedød i hvor mange år det nu er du har levet.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:39

Tag dog livet af dig selv! Så lider du ikke længere!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 21:40

stimo - du tror ALT for meget om dig selv.

Det er IKKE dig der irriterer mig, det er alle små dumme ½-hjerner, der prøver at fortælle ærlige kandu-spørgere at de kan noget, DU er én af dem.

Svar for pokker ordentligt på spørgsmålet UDEN at gentage de ting jeg allerede HAR sagt/skrevet.

Når du er så dum, at du ikke er i stand til at finde ud af at du optjente 320 superpoint i juni måned og 3300 i juli måned UDEN at stille et spørgsmål om det, og når du så får SVARET, så er du så dum at du ikke kan forstå svaret. SÅ er du altså for dum til at svare på andres spørgsmål.

Du er IKKE SuperBruger lille Stimo, du er SuperDUM.

Gør som du selv sagde igår: Forsvind. En så stor idiot som dig er der ikke brug for.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 21:53

Ja der er da virkelig ingen tvivl om at du lider ...
Så tag nu livet af dig selv "kære" Arne.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=selvmordsmetoder&meta=

Jeg er ligeglad med hvilken metode du vælger. Bare du gør det grundigt!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 22:09

Du er SYG i hovedet. I går fortalte du ALLE at du ikke længere havde tid og lyst til at være Kandu'er.

Du skulle til at arbejde og være sammen med ALLE dine venner igen efter ferien.

Det var åbenbart lige så stor en løgn som dit syge forsøg på at stjæle mit svar på dette spørgsmål.

Stimo - Du er seriøst syg i hovedet.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 01-08-06 22:39

Jeg prøvede uden held nogle af de indkomne forslag, dog uden held ( det er sikkert på grund af mine manglende evner). Dog fandt jeg ud af, at man kan downloade til skrivebordet og så trække over på Windows Media Player, så mit problem er løst takket være bl.a. de forskellige forslag.
Men men men men..........., mon der ikke er en eller anden, der trænger til nogle piller mod forhøjet blodtryk? I har jo lov at gætte, hvem det måtte være. Sproget og kommentarerne her på kanalen ligner jo snart "ItSvar" og snart også "Eksperten". Men ihvertfald tak for de forskellige råd, det hjalp mig på vej.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : akle

Dato : 01-08-06 23:57

Troede den slags ordhøvleri var over og YT her i "kandu"

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 02-08-06 11:19

arne.J,,,,,,der findes ikke ord der er svinske nok til at beskrive din personlighed. Men lidt skægt er det da, at alt det du har skrevet om Stimo1 er en 100% beskrivelse af dig selv.
Jeg går ud fra,at ved at pålægge Stimo1 DINE dårlige egenskaber,så er du så tæske hamrende dum, at du tror andre ikke opdager hvem der i virkeligheden indeholder disse lidende og psykopatiske træk. Nemlig DIG,,,,føj hvor er du gennemgående usympatisk.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 02-08-06 15:49

Tak for svaret stimo1.
Det var det tætteste, jeg kunne komme.