/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Køleskab søges
Fra : ymot
Vist : 997 gange
100 point
Dato : 01-08-06 15:45

Jeg søger et køleskab med max bredde 48 cm og max højde 85, men det er ikke så let at finde.
Kender du et sted, hvor jeg kan finde sådan et køleskab?? Hvilket mærke og pris??
/Mejse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 16:04

Hvis jeg var dig ville jeg da gå ind på www.dba.dk og søge efter det. man kan finde de mest utrolige ting derinde. Du kan også lægge en "købes" annonce.

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 01-08-06 16:22

Så vidt jeg ved, er det brugte ting, der sælges på www.dba.dk, og det er et nyt køleskab, jeg søger. Men tak for responsen.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-08-06 16:23

Arne er inde på noget der -var inde for at se lidt men de var enten for høje eller for brede,

Mit bud er at tage kontakt med en forretning hvor de sælger campingvogne eller udstyr for samme.
De er ofte både til 220 og 12 volt -og det er nok let at komme af med senere hvis dette skulle blive aktuelt.

Held og lykke

sverola

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-08-06 16:27

Det er ikke korrekt. Du kan også købe nye ting via dba. Men lav da en søgning på Google. De fleste svar du får her er alligevel links der er fundet på den måde. Du kan da lige så godt gøre det selv ikke sandt? Eller kan du ikke finde ud af at søge på Google? Så stil et spørgsmål om hvordan man gør det, og lær det én gang for alle.

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 01-08-06 16:42

JO, jeg kan lige så godt selv søge på google - og Arne, det har jeg også gjort - ellers ville jeg ikke skrive "det er ikke så let at finde". Der er masser af hjemmesider med køleskabe, men jeg kan ikke finde et med bredde på max 48 cm. Derfor spørger jeg jer!
Idéen med campingforhandlere har jeg haft, men jeg synes, det er rart at søge via nettet - men det kan selvfølgelig blive løsningen.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 01-08-06 16:54

Samsung SR-G118 er måske noget for dig.

http://www.samsung.com/dk/products/refrigerators/smallrefrigerators/sr_g118.asp?page=Specifications

De har en hel del små skabe i deres program

mvh sverola

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 01-08-06 17:38
Annuller spørgsmålet
Fra : ymot

Dato : 18-09-06 17:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål