/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
CorelDRAW til PDF
Fra : fredag
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 01-08-06 13:38

Hej, jeg har lavet et stort banner i coreldraw som fylder mere en 1 A4-side. Den vil jeg så lave om til en pdf-fil. Men her vises kun der som er på en A4-side. Hvad gør jeg forkert ??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 16:18

Som jeg ser det så kan du ikke gemme i PDF før du har indstalleret et PDF program.
(set i corel 11)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-08-06 19:02

Der findes flere steder på nettet, hvor du kan up-loade en lang ræke forskellige filer, og få dem konverteret til et PDFdokument.

Jeg har selv benyttet det, når jeg lavede forskellige manualer med billeder.
Jeg har dog ikke adressen lige her på min bærebare, men hvis tråden stadig er åben, når jeg kommer på den anden maskine, så smider jeg lige et link.

Det kunne jo også tænkes, at der er en anden her, som har linket lige ved hånden.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-08-06 20:45

Det er måske denne gambrinus tænker på:
http://www.cutepdf.com/Products/Cutepdf/writer.asp

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-08-06 22:54

Her er den som jeg tit har brugt:

http://www.pdfonline.com/convert_pdf.asp

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 03-08-06 08:43

Hej, har nu selv fundet ud af hvad der var galt. For at få hele mit arbejde vist i pfd, skal man lave siden (som normalt er en A4 i corelDraw) om til den størrelse som banneret har og derefter udgive som pdf-format. Så kommer alt med.

Hvordan lukker jeg spørgsmålet ??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 03-08-06 09:26

Du kan enten anullere eller acceptere.
Men da du ikke har fået noget svar, som du kan bruge vil jeg foreslå at du anullere
Oppe i dit første indlæg er der mulighed for at anullere.

Vil du acceptere....................så ikke mig.

Annuller spørgsmålet
Fra : fredag

Dato : 10-08-06 11:52

Fandt selv løsningen med at brugedefinere siden til samme størrelse som banneret.