/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tv Kort
Fra : PornZtarr
Vist : 655 gange
20 point
Dato : 16-08-01 13:32

Jeg leder efter et godt og billigt tv kort, max pris 800, jeg ved ikke noget om tv kort til computeren, så er der nogen som kan hjælpe mig!!

Det skal kan køre 1024x et eller andet,

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-01 12:58

On Thu, 16 Aug 2001 11:31:30 GMT, "PornZtarr"
<PornZtarr.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg leder efter et godt og billigt tv kort, max pris 800, jeg ved ikke
>noget om tv kort til computeren, så er der nogen som kan hjælpe mig!!
>
> Det skal kan køre 1024x et eller andet,

Hvis du kan nøjes med mono lyd, så er Terratec TVvalue til ca. 450
et rimeligt godt kort. Nemt at installere og med dansk software.
Jeg har selv sådan et kort og er godt tilfreds.

Mvh Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-01 15:30

"Mogens" <moveng@mailme.dk> wrote in message
news:3b7bb4e0.25152958@news.stofanet.dk...
> On Thu, 16 Aug 2001 11:31:30 GMT, "PornZtarr"
> <PornZtarr.news@kandu.dk> wrote:
>
> >Jeg leder efter et godt og billigt tv kort, max pris 800, jeg ved ikke
> >noget om tv kort til computeren, så er der nogen som kan hjælpe mig!!
> >
> > Det skal kan køre 1024x et eller andet,
>
> Hvis du kan nøjes med mono lyd, så er Terratec TVvalue til ca. 450
> et rimeligt godt kort. Nemt at installere og med dansk software.
> Jeg har selv sådan et kort og er godt tilfreds.

Jeg har netop dette kort, i gemmerne... Jeg bruger det ikke mere, da jeg
hellere vil se tv, på tv´et.

Så hvis du er interreseret, vil jeg godt sælge.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-01 21:37

"PornZtarr" <PornZtarr.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:x7Oe7.24$Pl.10982@news010.worldonline.dk...
> Jeg leder efter et godt og billigt tv kort, max pris 800, jeg ved ikke
> noget om tv kort til computeren, så er der nogen som kan hjælpe mig!!
>
> Det skal kan køre 1024x et eller andet,
>
**************

Jeg har også et TerraTec. OK kvalitet.
Jeg gav kr. 100,- for den (som ny)
Brugtprisen er vel kr. 200,- ?
Smart sammen med DivX.
Kobl videoen til, og lav divX videoer...

MVH

Kommentar
Fra : PornZtarr

Dato : 19-08-01 19:59

Jeg vil helst have den bedste lydkvalitet som mulig.

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 20 point
Dato : 20-08-01 09:22

Jeg er ganske enig mht TerraTec og du kan købe det online hos http://www.zitech.dk
Når du skriver at du vil have den bedste lydkvalitet, bør du også fokusere på lydkortet.