/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Undskyld
Fra : sofus.dk
Vist : 844 gange
237 point
Dato : 01-08-06 04:13

Næste gang tager jeg en BACKUP
af samtaler

SORRY

For dem der ikke kender mig

Andre burde tilgive mig
andre udelukker mig.
HELT OK.............

Lægger ikke " flere links ud HER'
--------------------------------------
Den ene dag/ I MIT LIV,.
jeg ikke havde brug for et ORD
Vedkommende burde vide det.........
Tager ikke tlf------ODER
---------------------------------------

For at blive generet
Stopper herinde, til jeg er stoppet med ??%%%%%%%%%%%%%
Det store Cirkus................................'''''
Gider jeg ikke mere.
Jeg kan ikke stå til rådighed for alle
til alle tider.
Gider det ikke mere, dem der kender
mig, kan altid finde mig

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-08-06 08:29

?????????????????????????

er ud skizofren, eller mangler du opmærksomhed?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 01-08-06 11:10

Jamen dog....

Hvordan kan vi dog hjælpe dig med at få tørre øjne???

Livet ER da skønt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-08-06 22:20

Ja ja sofus, det bliver nok kun ved snakken. Du har og ville trække dig tilbage før, og kommet igen. Jeg tror ikke du kan påvirke ret mange med det du skriver her.
Vis du er manden der kan tage en beslutning, istedet for det snak!

Du finder sikkert på andre interesser, så du glemmer hvad der sker her på KANDU!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-08-06 23:42

dril ham ikke har har STORE problemer, specielt sig selv (Y)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 03-08-06 17:27

Citat
Undskyld
Fra : sofus.dk

Tjae ærlig talt...

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-08-06 21:15

Sgu da godt, man ikke lægger PM til offentlig SKUE

Fuck Jer

Og JO, om det kaldes SKIZOOOOOOOOO
eller andet.
Håber i prøver LORTET, selv, men sikkert for meget forlangt,
af mennesker herinde.
eller bare et medlem af,,,,,,,,,,,,
jeres Lokale menneskehed.........

Så skal jeg jo, heller ikke stå at håne JER,,,,,,ELLER

""yearhouse""
Håber du har fået det til at
virke,,,,har ikke hørt fra dig.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-06 21:34

Citat
Sgu da godt, man ikke lægger PM til offentlig SKUE

Fuck Jer

Jeg gad nok vide hvad du havde at skrive om, som var posetivt?

Næh, gå aldrig tilbage til en fuser!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-08-06 21:37

Må JEG, lige rette mig selv....
Lider KUN af PSYKOSER...........

Men hvad fanden.
tvivler på, der er nogen herinde,
der gider snakke om lortet.
For slet ikke at tale ÅBENT om
skidtet, hvor mange, selvmord/vold andet
kunne være undgået...........FU

OG God appetit.
Set i spejl, hvis jeg kan finde et.
så står jeg kun til "SKOLERET" FOR DE PAR ENKELTE
brugere, der har efterladt et svar her.
Håber i aldrig får brug for ....medlidenhed,
hvem der skrev det.
ALDRIG,,,men et SVAR var at ØNSKE......

VEL´BEKOMMEN

Og når i er så personligt kloge,
Gå da til lægen/eller send dyret til
Noget den ikke lider af.

Hæver bare beløbet, for at
gøre opmærksom på-------
at når du bliver syg............

FORVENT INTET...

Skyd dig selv, så gør det mindre ondt,
end læse, småt herinde.

Men at leve med lortet.
KOM IGEN.
LEVER SIKKERT BEDRE END ANDRE HERINDE.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-08-06 21:39

SORRY......

DER SKAL jo poænger TIL.

VÆRSgo

ÆD dem

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-08-06 21:42

hvis du tror det er et forum for Psykoser, paranoia, vandvid o.lign. Så trænger du VIRKELIG til hjælp. Søg hjælp et andet sted, dette er ikke det rette sted for medynk.

Du er rigtigt langt ude, og kan jo bare lukke denne tråd, hvis den genere dig..........

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 118 point
Dato : 08-08-06 21:44

og at hæve den i Point, bare for at du skal ses, det viser i virkeligheden hvor lam du er.

Kommentar
Fra : xick

Dato : 08-08-06 21:44

Hvad har du gang i? Jeg fatter ikke engang hvad du skriver?

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-08-06 21:45

Godt nok er det Smalltalk.... men stadig et offentlig sted, så kan man ikke tillade sig at spørge: "Hva´ fa´en sker der"?

Og Sofus. Jeg venter lige med PM-besvarelse af særlige årsager.

Som jeg iagttager détte her ligner det noget personfikseret pladder

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 08-08-06 21:48

Hej Sofus
Du har det da ikke godt. Desværre kan vi jo nok ikke hjælpe dig herinde.
Jeg synes du skal ringe til vagtlægen.
mvh

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-08-06 21:51

troldenesdhb
Citat
er ud skizofren, eller mangler du opmærksomhed?

Hurtig ude IGEN

severino,
har aldrig talt med dig.
Så det er ikke der, jeg vil HEN.
Men takker da,,,,,,,
Hader at sidde vente på noget,,,,,,, der aldrig
kommer, mail-svar på andet.,,,,,,,,telenfon der lige
pludselig ikke GIDER ringe.

Sidste var et LYN/torden

Ikke mere fra mig idag.
Troede i kunne acceptere en
SIMPEL UNDSKYLDNING

Men kan da se, at i bliver mindre og mindre
i mine ØJNE......
Trods al jeres, såkaldte MESKEVIDEN

Ha det...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 08-08-06 22:00

SOFUS...

ingen kan sætte et plaster på et sår, vi ikke ved HVOR er....vel?

Men det ser ikke ud til, at dette kan håndteres i cyberspace....?

Mange hilsner
TOM (som stadig intet fatter)

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 08-08-06 22:20

Der skal være plads til alle.
Kan man ikke lide en tråd, kan man bare blive ude af den.
Dette er mandens egen. Om han hæver point eller ej, rager efter min mening ingen.

Jeg skriver IKKE dette i håb om at score nogle point. Det irritere mig bare at læse jeres fordømmende indlæg.

---
Jeg gider ikke diskutere mit syn på sagen. Dette er MIN mening. I kan have jeres.

Over and out.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 08-08-06 22:22

Det var naturligvis ikke henvendt til alle. Kun de der ikke er venlige.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-08-06 22:33

Når alt kommer til alt, Sofus, så vil du være bedst tjent med, at du snakker med andre på to-mands-hånd.
Jeg kender godt til dit problem, jeg har selv en "svogerinde" som lider af det samme. Hun bor nu i et bofællesskab, hvor der er kvalifiseret personale, som kan give dem andre ting at tænke på.
Så lad dig ikke ophidse af en dum computer og dens kommunikations muligheder!
DET DUTTER SKUTTE !!!
Søg noget personlig kontakt med mennesker der kender lidt til din tilstand, og få en åben snak, så du kan få løst op for nogle af de ting, som du går og gemmer på.

Lær at lytte, Lær at forstå, Lær at spørge om det du ikke forstår!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-08-06 23:05

Der er så meget der kan misforståes på skrift. Ja Sofus, lad være med at tage alle de mere eller mindre ligegyldige svar til dig..dem kan du ikke bruge til en dyt. Ingen ved hvordan du har det og kan ikke hjælpe dig herinde fra.
Har du ikke nogen du kan kontakte, eller snakke med?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 08-08-06 23:14

Til stimo-----severino
Citat
Så lad dig ikke ophidse af en dum computer og dens kommunikations muligheder!
DET DUTTER SKUTTE !!!

Jeg hidser mig til ingen stedet OP/over en skide dette.

Siger bare min mening,,,,,,,tror jeg NOK
Men dem der ikke kender sygdommen, burde skamme sig.
Eller sidder de ikke, herinde, og kommentere, sådan skal du bare gøre
I andre spørgsmål,,,,,,,spørger bare.
At jeg sidder her endnu,,,,,
KAN JEG TAKKE små private, PM´er, for
og min møgkat, der altid skal vække mig,
med en rotte, i kæften,,,,,,,NATMAD, (ikke natmaden UPS///(&%%")=#/0)
og så står der, engang REJER til DYRET-------

Intet andet.

Sygdommen er ikke AT LEGE MED

Men i kan sgu da holde mig i LIVE.

Og bortset fra det,
har jeg lige skrevet et/en lille besked,
som jeg så afventer besked PÅ.
Hvilket sikkert kan tage et par timer,
da det er noge, jeg selv skal betale for.
,em derfor er der sgu,,,,,,,,,
ikke nogen, bortset fra ,min MØGKAT
der hilser på mig, når jeg kommer hjem, fra ????????

Kan da i den forbindelse, sige, at jeg har fået en fandens
nervebetændelse / kald det hvad i vil, har haft den oppe før
i min venstre side af FJÆSET.
Troede på et tidspukt, jeg havde givet mig
selv en SÅDAN EN PÅ HOVEDET........

Men kan ikke huske når jeg/man laver disse ting.

Men pas nu på hinanden.
Jeg gider sgu ikke pisse på jer
.
Katten var her først,,,,,ikke andre.'

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-08-06 23:27

Sofus, du er sgu go nok...kan utrolig godt li at du fortæller at din "skøre" kat får rejer... Den har det bare super...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-08-06 23:42

Nu er det jo sådan, at jeg arbejder på et behandlingshjem for bl.a alkoholikere - og jeg har gennem længere tid luret lidt på dig Sofus..

Hvis ikke du meget snart opsøger den hjælp, som du så tydeligt har brug for, så mister du kontrollen med dit eget liv (hvis ikke det allerede er sket) - og det er ikke blot sørgeligt for dig selv, men i særdeleshed også for dine pårørende (hvis du da har nogen)..

Jep indrømmet - Jeg tror du er alkoholikere - og jeg tror det har givet dig store personlige omkostninger her i livet..

Og nej, jeg forstår som så mange andre heller ikke dine spøjse tråde her på kandu. Dog tror jeg dine skriblerier er din måde at nå til en erkendelse af, at du er syg! - og sygdomserkendelse er det første skridt på vejen til at blive rask! ...

http://www.anonyme-alkoholikere.dk/

God vind!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:21

creamygirl
SÅ MÅ DET SGU SNART VÆRE NOK

Jeg kan Da godt sige alle HERINDE,
jeg savner ikke ikke mennesker.

BARE 1 SXAR på
Elendigheden,
Dont fuck me.............
ved hvad jeg drikker, men at man SÅ ÅBENTLYST
skal pisses på af andre///////i systemet.
Glad for jeg BARE kom hjem.................
UDEN NOGEN FORM FOR HJÆLP

Og så må du

creamygirl

MEGET undskylde, skal aldrig rette på rettigheder
herinde,,,,,med mindre
andre ikke kan gå bedre/ pædagog /eller hvad det hedder

Men ET PAR RETTIGHEDER HAR JEG SGU.

Gbat

Resten var såmænd bare et CITAT, jeg lige fandt frem
I anden sammenhæng.
Hvilket siger noget om ---------tænk selv
Gider sgu ikke gøre på, alt man selv kan gøre.

Du ved ikke, hvor glad min Kat var for at se mig.
Det gjorde det hele GODT

Citat
Ja jeg vover altså at ytre min meming angående sygetransport, til trods for at min mening ligner Klummes - og til trods for, at jeg dermed risikerer at blive smidt ud af en kandutråd (kan man virkelig blive det?! *G*)

Yes, jeg siger som Klumme. Hold da helt op, hvor er jeg nogen græmmes over, at mange danskere har udviklet en usmagelig kræven ind mentalitet..

Jeg begriber ganske enkelt ikke, hvorfor du Sofus, ikke glædes over ikke at skulle slippe en ½ mill for den operation i stedet for efterfølgende at brokke dig over, at du selv skulle sørge for din hjemtransport..

Desuden er det korrekt, at du som pensionist har "mulighed" for gratis hjemtransport, men jeg fristes til at tro, at du ikke gjorde hospitalet opmærksom på at du er pensionist, ligesom du ikke oplyste det her, før Arne trækker det ud af dig. Derudover er det ikke en selvfølge, at hjemtransporten omfatter en taxi fra dør til dør. Vurderer lægen at dit helbred er stabil og ikke livstruende, så er det den BILLIGSTE transport der er gældende. Eksempelvis bus/tog.

Believe it or not, men det er helt korrekt som Klumme skriver, at DER ER EN OMFATTENDE sygetransport her i landet..

Og fra pålidelig kilde, kan jeg fortælle Birgitta, at man ikke skal ikke tro på alt hvad man hører..

Citat
Du aner ikke, hvad jeg ser og hører om ældre mennesker, der helt uden at kunne tage vare på sig selv bliver hældt hjem til en kold og indelukket bolig.

Tak skal du ellers have!... "helt uden at kunne tage vare på sig selv" - det lyder da godt nok som et grumt tilfælde - og på grænsen til en anmeldelse for omsorgssvigt!!

Min bedste veninde, som er sygeplejerske sidder og ryster på hovedet af dig. Det er sq så let at smide sådan en melding ud, og på denne måde få hele systemet til at fremstå som fuldkommen uanstændigt!

Faktum er, at er der brug for for en hjemmesygeplejerske, eller anden hjælp i hjemmet efter udskrivningen, så er afdelingens sygeplejersker/og andet personale faktisk underlagt, at tage den nødvendige kontakt til socialforvaltningen i ens hjemkommune.

Seriøst, så mener jeg, at I er nogle brokrøve, der hverken kan eller vil acceptere, at der er noget vedrørende behandling her i landet, der for nogles vedkommende skal og SAGTENS kan varetages af os selv. Bl.a transport til og fra behandling, med mindre man af en læge vurderes at have brug for lægelig assistance undervejs..

Og hey...Er der overhovedet nogen af jer der har tænkt på, at heldigvis langt de fleste har et familiemedlem, en nabo, en ven, en bekendt i sådanne situationer?!

Naaah, det skulle såmænd ikke undre mig en skid, hvis man alligevel har sat sig i hovedet at brokke sig, så finder man det også ganske URIMELIGT, at ens datter, kone, mand, søn, nabo, ven, eller bekendt på nogen måde må belastes med et ønske om at bringe en jakke og sokker til hospitalet, eller hjælp til transport. Det har man jo RET til at få betalt, ikke sandt?!

Næ, kunne jeg få lov til at bestemme, så blev der sq skåret gevaldigt ned på transporten hjem fra de danske hospitaler.

Til en anden god gang, så kan jeg anbefale dig Sofus, at læse og sammenligne nedenstående links..

Det er regler angående befordring i henholdsvis Ringkøbing Amt - og Vestsjællands Amt. For som Klumme skriver, så er der ikke den store forskel fra landsdel til landsdel..

http://www.sundhed.dk/wps/portal/_s.155/1920?_ARTIKEL_ID_=2044031128120335&_ARTIKELGRUPPE_ID_=2044031125145734

http://www.vestamt.dk/sundinfo/Patientrettigheder/korselshandbog.htm

Vil du gardere dig imod at komme i samme situation en anden gang, så er der ikke anden udvej end at du punger op med et lille beløb til et falck abbonement, for du har IKKE ret til andet end den billigste transport..

http://www.falck.dk/index-dk/privat-dk/webshopforside/familie/korsel2/korsel.htm

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:32

Men har JO et standdddddddddddpunKT
TIL MAN TAGER ET ANDET.'

Skal da MEGET gerne lægge forvaltningens
bortforlkaring ud på nettet,
da de heller ikke havde fået en forklaring,
på at jeg skulle smides UD........

Min Læge vidste intet, før jeg bad om Medicin for
ikke at få mere mavesår/smerter.

Og det gør det aBsolut ikke bedre af at vente.
på at andre ikke ringer.
Angående finde et andet forum

GØR det sgu, i er ikke ventetiden VÆRD.

Med eller uden LYN og torden.
Men tænk jer om, før i hakker andre NED.'
Jeg kan tage det, men FUCKER JER
Tag den
og lad mig så i

FRED;;;;;;;;;;;;;bitte

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:38

Ingen penge/
ingen familie/
masser af penge/

Men at blive udlukket, på den måde.
Håver MØGUNGER får det bedre end mig

Forget IT

HELE KANDU

Tager gasovnen
det går hurtigere.......

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:38

Ingen penge/
ingen familie/
masser af penge/

Men at blive udlukket, på den måde.
Håver MØGUNGER får det bedre end mig

Forget IT

HELE KANDU

Tager gasovnen
det går hurtigere.......

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:40

Citat
Brok brok brok! Jeg får lyst til at sende dig penge til en busbillet..

Håber du har en god VEN,
engang du får brug for en ovennævnt
HYKLERE OG ANDET GODT FOLK

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:42

Undskylder 2 xxxxx

Godkendelse af svar
Fra : sofus.dk

Dato : 09-08-06 04:46

Tak for svaret troldenesdhb.

Citat
og at hæve den i Point, bare for at du skal ses, det viser i virkeligheden hvor lam du er.

Find selv ud af blive hakket ned.
Håber/ville ønske jeg var lam,
så gjorde det ikke ondt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-06 09:56

Vor herre på lokum, for en gang ævl Sofus! ..

Har du tænkt på at starte som underviser?!

Jeg er sikker på du få vil succes med et kursus som eksempelvis:

Kunsten at oprette en tråd - uden at blive (mis)forstået (medbring godt humør, samt tudekiks til underviseren)

Jeg håber virkelig (og dette er seriøst ment) at du ikke har andre end din kat i din omgangskreds. For du er godt nok langt ude i din selvmedlidenhed..

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 09-08-06 13:01

stimo har fat i noget af det rigtige..................

Han går ind i en tråd, for at fordømme dem der går ind i en tråd og fordømmer??????

Min udfarelse imod Sofus, skyltes at jeg mener at han skal provokeres til at søge hjælp. At han får udleveret "tudekiks" på et offentligt forum, det hjælper ham sku nok ikke så meget.

Men sådan har vi jo forskellige motiver og holdninger i det vi skriver, og det er sku noget fordømt noget

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-08-06 23:03

Citat
Han går ind i en tråd, for at fordømme dem der går ind i en tråd og fordømmer??????

Ja det er korrekt. Og det gør ikke lige Stimo til det bedste eksempel på et "ikke fordømmende menneske" ...Men Stimo er langt fra den eneste, der praktiserer denne form for fordømmelse

Noget andet er, at Sofus ÅBNER den ene tråd efter den anden, hvor han fordømmer stort set alt, undtaget sin kat. Alle får et fur med på vejen - læger, hospitaler, socialforvaltninger - og så selvfølgelig de kandu brugere, der ikke lige klapper ham på håret, og siger: "nåååå hvor er det synd for dig"

Typisk for en alkoholiker, der stadig hænger fast i forsvarsmekanismen BENÆGTELSE..

Citat
Min udfarelse imod Sofus, skyltes at jeg mener at han skal provokeres til at søge hjælp. At han får udleveret "tudekiks" på et offentligt forum, det hjælper ham sku nok ikke så meget.

Right fucking on! ...Det kunne lige så godt være ord udtalt af en professionel alkohol konsulent

Sofus søger medlidenhed - og så længe han opnår af få medlidenhed - så længe vil Sofus vedblive at være alkoholiker.. EOD