/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
En der kan lave en hjemmeside
Fra : Smus1
Vist : 931 gange
20 point
Dato : 31-07-06 23:01

Hvor finder jeg en der kan lave mig en hjemmeside?
Jeg har ik et hak forstand på at lave hjemmesider andet end eks. webbyen.
Jeg skal åbne en ny hjemmeside og det eneste jeg har er domænet!
Jeg er villig til at betale mig fra det da jeg jo ik selv kan, men ikke flere millioner ;)
Det er ikke "bare" en almindelig hjemmeside. det er en noget mere avanceret en
med lidt af hvert.

Skal jeg have fat i et firma? - Hvilke?
Eller kan det arrangeres privat......
Forslag modtages.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 31-07-06 23:13

Tja der kan man flere forskellige - nogle bruger firmaer til større hjemmesider, andre bruger private venner osv. Personligt har jeg efterhånden lavet flere hjemmesider for folk herinde og andre venner firmaer mm.

Hvis det er kan du kontakte mig på info@pbj-design.dk

Accepteret svar
Fra : FigoFidel

Modtaget 30 point
Dato : 31-07-06 23:31

je kender en der vil men det kommer til at koste er det okay?

Kommentar
Fra : Smus1

Dato : 31-07-06 23:33

det kommer jo helt an på hvor meget det kommer til at koste....
skal lige sige at det ikke er her og nu.... der går lige lidt tid, men skal finde en nu.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 31-07-06 23:37

Uanset hvad - vil det altid koste !
Problemert er du beskriver ikke særligt godt hvad det er du vil have lavet???
Er det en forretningsside med varer indkøbskurv osv? Skal du bruge en database til! Hvad skal den indholde? skal der dit og dat til!

Jeg har efterhånden lavet lidt af hvert. Så hvis du evt har spørgsmål så skriv! Du fik adressen tidligere

Kommentar
Fra : FigoFidel

Dato : 31-07-06 23:38

add min msn admin@zado.dk

så skriver vi om det der skal først spørger ham om han har tid

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 31-07-06 23:40

Hvis du siden hen får mod på det, kan du jo lære at lære hjemmesider selv.

Jeg vil foreslå at du lære koderne. Altså ren HTML (+ CSS/typografiark - er uundværligt).

Det er ikke sværre end at det er muligt.

Lærte selv HTML ved hjælp af "HTML Bogen" af Dick Oliver og websiden http://www.w3schools.com/
Til det benytter jeg editoren NoteTab Pro http://www.notetab.com/

Kun med ren HTML får du 100 pct. kontrol over din sides udsende.

---

Vil du ikke lære kodesproget, er der mange gode programmer til formålet: Stones Webwriter, DreamWeaver, Namo WebEditor, etc.
Søg på software siderne ...

Denne side indeholder også mange nyttige ting: http://www.fnsupport.dk/web/index.php
Har selv hentet en del hjælp der.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 31-07-06 23:41

Hej Smus

Har lavet en del sider,
som alle ligger med nogle hundrede besøgende om dagen,
www.japanskedanmark.dk ligger med godt 4.000 om dagen i snit
og nogle med 1-2.000 dagligt

Er lige nu i gang med en 60.000 kr hjemmeside
www.lundpetersenfarm.dk
men langt de fleste er under 5.000 kr

Vi laver ikke stilrene hjemmesider,
men interessante sider, som har store besøgstal,
langt over gennemsnittet.

Prisen?
Aner det ikke!
Jeg ved ikke, hvad du ønsker

Har du interesse,
så klik ind på vores mailadr. på en af hjemmesiderne

Ses vi?

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-07-06 23:46

HVAD SKAL SIDEN INDEHOLDE

ER DET REN HTML

ELLER PhP

For ikke at være nysse, men skal der være
Betalings-systemer

SÅ tror jeg, du skulle lave det, ved din udbyder
da alle,der laver din side, lægger en eller anden form
for LUS , i din hjemmeside, så de altid kan acesse den,
med eller uden din tilladelse.....

Men nu er det ikke første gang, der er en
der skal til at starte en forretning herinde
og kommer igen, under andet navn..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-07-06 23:52

semmer------
Sorry

Så havde jeg gået til en prirat////privat
Det var da nógle penge, at give, når man kan få de gratis
HERINDE

Men tvivler lidt på ÆRLIGHEDEN.

Men op til andre..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-07-06 23:54

OG du har stadig kun Domain ´et
UPssssss
Havde du været troværdig, havde du et HOTEl
Oder........

Kommentar
Fra : Smus1

Dato : 31-07-06 23:54

der skal ikke være betalings system det er slet ikke en forretning jeg skal starte.
forstår ikke helt mistroen fra sofus.... hmmm

lad venligst være med at ødelægge mit spørgsmål!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-06 00:04

Hvorfor så ikke bare lave en super enkel hjemmeside, selv min datter kan lave den på ingen tid, prøv at se dette link

http://www.123hjemmeside.dk/pages/receive.aspx?partnerkey=google

Kommentar
Fra : Smus1

Dato : 01-08-06 00:07

ellers tak.... måske mig der ikke forklare mig godt nok, men det er slet ikke det jeg skal bruge.
Der findes andet end netbutikker eller 123hjemmesider! Jeg skal bruge en proff. hjemmeside.
Fatter intet af "html" eller "php" det er bl.a. det jeg skal have hjælp til. Og jeg vil ikke købe hotel før jeg har rådgivet mig med designeren!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-08-06 03:13

Nordsted1
Login///passWord
BITTER

Citat
ellers tak.... måske mig der ikke forklare mig godt nok, men det er slet ikke det jeg skal bruge.
Der findes andet end netbutikker eller 123hjemmesider! Jeg skal bruge en proff. hjemmeside.
Fatter intet af "html" eller "php" det er bl.a. det jeg skal have hjælp til. Og jeg vil ikke købe hotel før jeg har rådgivet mig med designeren!

Så er det sikkert ikke første gang
Citat
Og jeg vil ikke købe hotel før jeg har rådgivet mig med designeren!

Stopper her
Ville gerne lave en side..................................
Men NU IGEN, hvad vil du sælge....................
PHP ASP HTMl XGTML CSS

Håber molokylen

render heromkring
selv min Adobe MX 8 den kan sgu lave det hele i ALT
Men orker ikke at ???????????
Gnat

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-08-06 03:20

Derr skulle stå, håber molokyle
Kan hjælpe dig med en bedre #mindre pro site#
Troede bare du havde været her inder et andet navn
....
Har du fået et HOTEL---------------
Eller´s er der HO ikke så meget at skrive om

Citat
Håber molokylen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-08-06 03:53

hmm sofus

Smus1 , proff = penge
Det er nok lidt omvendt at købe domæne uden tilknytning.
selv bruger jeg http://web10.dk og http://b-one.net og er godt tilfreds.

Din opgave er uløselig med den info du giver.
Du kunne lige så godt bestille en pilot, til at flyve fra københavn til århus,
for derefter at få ham til at gøre det på en trehjulet cykel den anden vej jorden rundt !
Altså du må ud med noget info, om hvad du vil have lavet,
internetsider er et meget vidt begreb!
Nogen indeholder formler til kvantefysik, andre samler info om salg af biografbilletter.
Det vil meget sandsynligt,
ikke være den samme person der laver disse 2 vidt forskellige ting.

Hvis du så en webside som at bygge et hus,
så ved du også at der er mange med vidt forskelig viden til opgaven.

Kom med noget info, så kikker vi på det. !

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 04:17

Smus1

Tag dig ikke af denne sofus. Vedkommende er professionel misbruger af et eller andet, som gør at den smule hjerne han er møbleret med konstant gylper sit tågeævl ud. En skam at dette "Tung i arbejde system" ikke tager lidt mere af dem, så vi andre kan lippe for at høre på dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 06:35

Kan du se hvad jeg sagde...... Han har en hæklefejl i kysen LOOOOL

http://www.kandu.dk/spg91583.aspx

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-08-06 07:31

Ja mange gange jages andre , for at skjule det hul man selv er.
Klumme hvad deltager du med her ??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-06 08:03

Natmad.
Kan du ikke selv udlede dette, er det nok formålsløst at forklare dig det.

Godkendelse af svar
Fra : Smus1

Dato : 01-08-06 14:45

Tak for svaret

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 01-08-06 17:35

Jeg er lige kommet ind på dette spørgsmål, og vil lige høre om du har fundet en til at hjælpe dig?

Hvis ikke, så send mig en mail, for så finder ud af det - til en rimelig betaling.

mikmeier@mail.dk

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-08-06 18:34

??

Jeg kender fire, men det koster, er det okay
Dette er vist en vidensdatabase, men hvor er den viden ???

Spild af tid