/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ukendt nummer ? til navn og ku
Fra : rudik
Vist : 552 gange
100 point
Dato : 31-07-06 21:47

hej... er der nogle der kender et program der kan give ukendte numre, deres oprindelige titler ?

istedet for at de hedder:
01 ukendt nummer 1
02 ukendt nummer 2
osv...osv...osv...

Kommentar
Fra : greenfield

Dato : 31-07-06 21:57

Det kunne MusicMatch førhen, men jeg ved det ikke helt sikkert, for jeg bruger den ikke mere.
Mvh. Jørgen

Accepteret svar
Fra : Moggi

Modtaget 110 point
Dato : 31-07-06 21:59

Man kan ikke få et program som automatisk får kunstner/titel frem hvis ikke disse er opgivet i MP3-filens ID3 (En lille del af filen som kan have disse informationer lagret, og som endvidere kan indeholde informationer som: Pladens titel, Udgivelsesår, Genre osv.).

Men du kan få et program hvor du så selv kan gå ind og indsætte disse ting i filen.
F.eks. dette som er freeware:
http://www.tucows.com/preview/300558

Når du så først har skrevet tingene ind vil de blive vist i displayet på din afspiller.

Mvh.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-07-06 22:19

Kun hvis der følger tekst med, i dit Download.
Eller s forny dine Licenser

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 31-07-06 22:22

Beuger du MediaPlayer, så sæt den til at forny
dine licenser på AUTO.

Så burde er følge en "SPILLELISTE MED"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-06 01:36

Det er når du ripper CDer til computeren ikke ? Windows MediaPlayer burde kunne finde oplysninger på nettet, har du husket at give MediaPlayer tilladelse til at gå på nettet i din firewall, du kan ellers bruge det udmærkede gratis program CDex, hent programmet her: http://cd-to-mp3.audiolaunch.com/cd-ripper/ rul lidt ned på siden til hvor der står Download CDex. CDex skal også have tilladelse til at gå på nettet

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 02-08-06 17:07

PAUSE. Nu er hans computer gået ned igen :P

Jeg er ved at lave mn fætters computer, og den er fuld er orm, troede lige at jeg havde lavet den, men nå når jeg logger ind på en bruger, så logger den bare af igen. altså, jeg når ikke at se skrivebordet. så før jeg har lavet det, kan jeg ikke teste, de ting i har skrevet.

Og jo, jeg regner da med at de er rippede, eller ville der højs sandsynligt ikke stå 01 ukendt nummer 1 osv...osv...osv..

Men tak for svarene, jeg vil rpveø dem af, når jeg får muligheden for det.

ps. jeg mener ikke at media player, ændre filens title, jeg mener kun den ændre det, i selve media playeren. jeg vil jo også have selve filens navn ændret automatisk.

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 03-02-07 16:49

Tak for svaret Moggi.