/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Salg af bærbar pris????
Fra : olefahnoe
Vist : 649 gange
200 point
Dato : 31-07-06 20:52

Hej

Jeg skal til at sælge min gamle bærbar fra 09-2004
Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe mig med at prissætte den, da jeg ikke helt ved hvor meget sådan en er værd.

Det er en Proformance (Noname) (http://www.gcc.com.lb/spec-WB-B55.htm)

Og her en en masse tek. data
Intel Pentium M 1600 MHz
40Gb Harddisk
1Gb RAM
DVD/CD-rom drev
2xPcmcia
3xUSB
Lan
Trådløs 11Mb
Modem
IEEE 1394 Port
VGA
Seriel
Printport
Ps2
lyd + mice
8-cell Li-Ion Battery Pack 4400mAh (Holder i 3 timers når man ser DVD)

Den er godt brugt og skærmen har lidt ridser men ellers i god form..

Er der nogen der kan hjælpe mig så jeg kan få den solgt til den rigtige pris..

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-07-06 20:53
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-07-06 20:56

Omkring 3000, nye bærbare er lige for tiden til små priser.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-06 21:01

Du kan også prøve at tjekke f.eks www.dba.dk www.papkassen.dk www.gribb.dk www.guloggratis.dk mm for at se om du kan finde en der ligner din

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 31-07-06 21:23

Jeg ville ikke sige mere end 2500 til 3000 kroner...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 31-07-06 21:42

Med de angivne data så 2500 kr.!

Desværre ingen skærmoplysninger ognoget om medfølgende software ?????

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 31-07-06 23:05

Som erfaren brugtvognsforhandler,krejler og jyde vil jeg sige 2800 kr og ende på 2500 i håndslag.
Så vil jeg slutte handlen med en kold øl

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-06 15:10

Det kommer an på, hvem du sælger den til... Kender du ikke nogen, der kan overtage den?
En erfaren pc-bruger vil næppe bruge flere tusinde på en flere år gammel brugt computer. Hvis du sælger den til fremmede, så kan du risikere at måtte yde en hel del "service" mens de lærer den at kende.
Personligt har jeg den holdning, at når jeg har råd til og mulighed for at købe en spritny lækker velfungerende computer, så bør min gamle pc komme nogen til gode, der ikke er så heldige. Og da man aldrig kan vide, om den holder en uge eller ti år mere, så foretrækker jeg at give den væk til nogen uden computer. Eller nogen, der har en computer, der er ringere end den jeg skiller mig af med.

Så mit bud er: 0kr.

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-08-06 09:53

Tak for svaret Birgitta.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 31-08-06 14:49

Tak for accepten af mit svar, olefahnoe.

Der er forhåbentlig nogen, der er blevet glade for at arve dit vidunder.